خواص گوشت خروس استفاده ها ی درمانی از گوشت خروس

خواص گوشت خروس استفاده ها ی درمانی از گوشت خروس

خواص گوشت خروس

? آب گوشت خروس که خوب پخته باشند
خواص زیادی داردوبرای خارج کردن سودا از بدن
بسیار موثر است.

✅ مفید برای: لینت مزاج،دفع مواد سوداویه از
بدن،تب های صفراوی،برطرف کردن ضعف
جسمانی،تقویت قوای جسمی،تسکین درد گرم
مفاصل،چاق کننده،جلوگیری از نفخ،ازدیاد منی،

خواص گوشت خروس ,استفاده ها ی درمانی از گوشت خروس, خاصیت گوشت خروس ,خواص گوشت خروس محلی ,گوشت خروس ,گوشت خروس محلی,گوشت خروس سرد یا گرم,گوشت خروس در بارداری

خواص گوشت خروس

حرارت گوشت خروس کمتر از مرغ بوده و دارای کمی خشکی است. خوردن سوپ جوجه (به ویژه جوجه خروس) در افراد بیمار ویا ناقهین (که تازه بیماری آن‌ها خوب شده) یا افراد تب دار مفید است؛ هضم راحتی دارد و ارزش غذایی آن زیاد است. زرده تخم مرغ دارای طبع گرم و‌تر است و سفیده آن سرد است. ارزش غذایی تخم مرغ شبیه گوشت است، زرده تخم مرغ نیم برشت (عسلی) ارزش غذایی زیاد دارد.

مصررف گوشت در دوران بارداری :

به خصوص در سه ماهه اول باید با مراقبت و رعایت برخی نکات مهم انجام پذیرد با ما در ادامه مطلب همراه باشید. گاها شاهد هستیم اطرافیان به مادران باردار به‌خصوص آنهایی که برای اولین‌بار این تجربه را دارند، توصیه‌های تغذیه‌ای می‌کنند که در درست یا غلط بودن آنها شک می‌کنی. یکی از این توصیه‌ها، نخوردن گوشت گوساله و مرغ در سه ماهه اول بارداری است که مادر باردار را دچار سردرگمی می‌کند. دکتر پیام فرح‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری در پاسخ به این سوال که در سه ماهه اول بارداری گوشت گوساله و مرغ بخوریم یا نه، گفت: «همیشه توصیه متخصصان به تغذیه بر اساس رعایت هرم غذایی است. این مساله در دوران بارداری نیز صدق می‌کند و مادر باردار باید کالری مورد نیاز خود را با مصرف تمام گروه‌های غذایی تامین کند و تنها مساله این است که میزان کالری دریافتی در دوران بارداری در زنان نسبت به قبل متفاوت است.» وی در ادامه افزود: «براساس هرم غذایی خانم‌های باردار باید 3-2 واحد گوشت مصرف کنند که تفاوتی نمی‌کند گوشت مرغ، گوساله، گوسفند، بوقلمون یا پرندگان و ماکیان باشد.»

خاصیت گوشت خروس

آبگوشت خروس پیر همراه شبت و بسپایک بهترین علاج قولنج است .گوشت مرغ جوان آب پشت را فزونی می دهد . آبگوشت مرغ جوان همراه بسپایک باشد سودا را بیرون می ریزد و اگر با کاجیره باشد بلغم را بیرون می آورد .با داروهای قابض مخلوط کنند خراش روده را علاج است .با شیر باشد داروی زخم مثانه می باشد . آبگوشت خروس علاج تب های مزمن است

ارسال شده در تاریخ 4 مارس 2019 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 7,286
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.