درمان دندان درد در خانه راههای درمان گیاهی دندان درد

درمان دندان درد در خانه راههای درمان گیاهی دندان درد

درمان دندان درد , راههای درمان دندان درد , درمان گیاهی دندان درد, دندان درد مقوله ای که امروز هر کسی با آن درگیر است .کمتر کسی هست که دندان درد را تجربه نکرده باشد.

درمان دندان درد , راههای درمان دندان درد , درمان گیاهی دندان درد, دندان درد مقوله ای که امروز هر کسی با آن درگیر است .کمتر کسی هست که دندان درد را تجربه نکرده باشد.

اسیدهای تولید شده توسط باکتری‌ها موجب دندان درد می‌شود. در ادامه راه‌حل‌هایی را به شما می‌گوییم که می‌تواند شما را از شر دندان درد خلاص کند.قرقره کردن روغن برای جلوگیری از عفونت دندان‌هااصلی‌ترین مزیت قرقره کردن روغن این است که این کار از میزان باکتری‌های مضر در دهان می‌کاهد.

از این رو، احتمال عفونت دندان‌ها هم به مراتب کم می‌شود. کافی است دو قاشق غذاخوری روغن در دهانتان ریخته و بین 15 تا 20 دقیقه آن را قرقره کنید. اگر این کار را چند روز پشت هم انجام دهید، شاهد سفید شدن دندان‌ها خواهید بود. علاوه بر آن، از بوی بد دهان نیز جلوگیری خواهید کرد.

درمان دندان درد , راههای درمان دندان درد , درمان گیاهی دندان درد, دندان درد مقوله ای که امروز هر کسی با آن درگیر است .کمتر کسی هست که دندان درد را تجربه نکرده باشد.

شاید این مسئله کمی برای شما عجیب باشد! اما قرقره کردن روغن ریشه در «آیورودا» دارد. آیورودا علمی باستانی و کهن و به معنای «علم زندگی» است که کانون آن در هند بوده است. در آیورودا از گیاهان طبی، ماساژ و یوگا برای درمان بیماران استفاده می‌شود. بهترین زمان برای قرقره کردن روغن که یکی از گزینه‌های آن روغن نارگیل است، مصرف آن به صورت ناشتا است.

زنجبیل

زنجبیل گیاهی است که مانند داروی آسپیرین عمل می کند و یک مسکن فعال محسوب می شود. اگر پودر زنجفیل را با آب مخلوط کنید، برای تسکین درد دندان بسیار مؤثر است.

پنبه ای را به این محلول آغشته کنید، آن را فشار دهید تا آب اضافی خارج شود و سپس آن را روی دندان دردناک (روی لثه نه) بگذارید.

عملکرد آن به این نحو است که زنجبیل، پوست آن قسمت را تحریک کرده و خون را به سمت پوست می کشاند و التهاب را کم می کند.

همچنین می توانید زنجبیل تازه را در آب خیس کرده و با آن غرغره کنید.

ارسال شده در تاریخ 20 فوریه 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده , مطلب علمی
بازدید : 1,483
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.