پیاز انسولین گیاهی دارویی برای دیابتی ها و دیگر خواص پیاز

پیاز انسولین گیاهی دارویی برای دیابتی ها خواص پیاز

پیاز انسولین گیاهی

خواص پیاز

✅ خستگی را می برد
✅ اعصاب را قوی می کند
✅قدم ها را چابک می کند
✅ نیروی جنسی را زیاد می کند
✅ تب را از بین می برد

پیاز انسولین گیاهی,آشنیای با انسولین گیاهی,پیاز انسولین برای دیابنی هل ,دارویی برای دیابتی ها ,معرفی انسولین گیاهی دارویی گیاهی برای کاهش قند خون ,خواص پیاز

دیابت یا بیماری قندخون باعث کاهش تولید انسولین در بدن می شود از این رو مصرف پیاز که بهترین پیشنهاد به این بیماران است زیرا میزان انسولین بدن را تنظیم می کند.

دیابت یک نوع اختلال متابولیک و سوخت و سازی در بدن است که به واسطه آن توانایی تولید انسولین در بدن از بین می رود یا برعکس مقاومت در برابر انسولین در بدن ایجاد می شود در نتیجه انسولین تولیدی نمی تواند عملکرد نرمال خود را انجام دهد.

در دیابت، سرعت و توانایی بدن در استفاده و سوخت و ساز کامل گلوکز کاهش می یابد به همین دلیل میزان قند خون افزایش یافته که به آن هایپرگلیسمی می گویند.

با افزایش قند در دراز مدت عوارض میکروواسکولار دیابت یا تخریب رگ های بسیار ریز در بدن ایجاد می شوند که می توانند اعضای مختلف بدن همچون کلیه، چشم و اعصاب و قلب را درگیر کنند.

بسیاری از ما بدون آن که از خواص پیاز مطلع باشیم به صورت سنتی و مداوم کنار غذا آن را مصرف می‌کنیم، غافل از این که پیاز اثرات درمانی زیادی مانند پیشگیری از سرطان، کنترل قند خون و نقش آنتی بیوتیکی قوی دارد.

پیاز از دیرباز در غذای ایرانیان چه به صورت سرخ کرده و چه به صورت خام وجود داشته و گفته می‌شود که ازحدود6 هزار سال پیش تاکنون به عنوان یک داروی سنتی مورد استفاده قرار گرفته است.پیاز انسولین گیاهی

پیاز سرشار از ترکیبات گوگردی است و قادر به متوقف کردن روند تغییر شکل سلول‌ها است به همین دلیل گفته می‌شود که این ماده غذایی خطر ابتلا به سرطان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و کسانی که با غذای خود کمی پیاز خام می‌خورند کمتر به سرطان مبتلا می‌شوند.

هم چنین ماده‌ای به نام پروپیل سولفات در پیاز وجود دارد که از ابتلا به سرطان معده و روده جلوگیری می‌کند، اما نباید فراموش کرد که پیاز خام تاثیر بیشتری نسبت به پیاز پخته شده بر سلامت بدن دارد.پیاز انسولین گیاهی

در پیاز ترکیباتی مانند یک نوع انسولین گیاهی وجود دارد که قند خون را تنظیم می‌کند، اما نباید فراموش کرد افرادی که دچار قند خون می‌شوند نباید بیش از حد نیاز مصرف کنند.

ارسال شده در تاریخ 8 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 1,675
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.