رفع جوش صورت بهترین راه کاهش جوش های کوچک

رفع جوش صورت بهترین راه کاهش جوش های کوچک

رفع جوش صورت

جوش صورت

بهترین راه تغذیه برای کاهش جوش های کوچک زیرچشم مصرف آب کافی و خیار و اسفناج وکاهش مصرف شیرینی خصوصاً بعد غذا

درمان جوش زیر پوستی با آب لیمو

لیمو یک داروی قابض طبیعی است که به راحتی منافذ را منقبض می کند و اسید سیتریک موجود در آن جوش ها را خشک می کند.

آب لیمو را بگیرید. پارچه تمیزی را آغشته به آبلیمو کنید و روی جوش ها بمالید. بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با حوله سرد مرطوب صورت را پاک کنید. این کار را می توانید ۳ مرتبه در روز انجام دهید.

رفع جوش صورت درمان جوش زیر پوستی با سیب و عسل

سیب و عسل بهترین ترکیب برای درمان جوش های زیر پوستی است. عسل یک مرطوب کننده، آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده  طبیعی است که باکتری های بیماری زای روی پوست را از بین می برد. علاوه بر این ها عسل پوست را نرم و تغذیه نیز می کند. از طرف دیگر سیب به دلیل دارا بودن مالیک اسید پوست را سفت و محکم می کند.

پوست را با عسل بمالید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب بشوئید.

یا یک عدد پوره سیب را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید به پوست بمالید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب گرم بشوئید. این کار را می توانید ۲ مرتبه در روز انجام دهید.

درمان جوش زیر پوستی با سرکه سیب

سرکه سیب به عنوان ضدعفونی کننده طبیعی پوست را تغذیه و سفت می کند. سرکه سیب سرشار از اسید سیب است بنابراین آن را با آب کمی رقیق کنید. (یک سوم سرکه سیب و دو سوم آب) سپس پنبه را آغشته به محلول کنید و به پوست بمالید. این کار را یک مرتبه در روز می توانید انجام دهید.رفع جوش صورت

رفع جوش صورت, بهترین راه کاهش جوش های کوچک,کاهش جوش صورت و آکنه,درمان جوش زیر پوستی ,از بین بردن جوش صورت ,کاهش جوش های کوچک زیر جشم ,درمان خانگی جوش صورت

برای کاهش جوش صورت و آکنه چی بخوریم؟

از نوشیدن آب شروع می کنیم. نوشیدن آب کافی در طی روز باعث می شود که پوست شما به اندازه کافی آب داشته باشد.4 لیوان در روز آب بنوشید چرا که نوشیدن آب باعث می شود که بدن و پوست خود را از حمله باکتری ها و سموم محفوظ نگه داریم.

 مصرف غذاهای سالم به همراه آب میوه ها و سبزیجات، دو ویتامین مفید را برای پوست تامین می کند، این دو ویتامین عبارتند از:ویتامین های A و E.سبزیجات برگ سبز مانند:اسفناج و بروکلی منبع غنی از ویتامین E می باشند و به درمان و کاهش جوش صورت کمک می کنند.

بعضی از مواد غذایی باعث شده تا قند خونتان به سرعت بالا رفته، در نتیجه منجر به افزایش تولید انسولین شوند. انسولین زیاد در خون شما، می تواند باعث تغییراتی در بدن شده که ممکن است منجر به رشد سلول های مسدود کننده ی منافذ شود.

همچنین می تواند فعالیت غدد چربی شما را افزایش دهد. بنابراین وعده های غذایی تان را تغییر دهید. یک مطالعه در مجله ی آمریکایی تغذیه نشان می دهد که اگر غلات کامل، حبوبات و سبزیجات بیشتری به رژیم غذایی تان اضافه کنید، و پاستا، برنج سفید، نان سفید، و شکر را کاهش دهید، ممکن است کمتر جوش بزنید. میوه ها و سبزیجات رنگی مانند:هویج، فلفل، هلو و طالبی منبع غنی ویتامین A می باشند و به بهبود و کاهش جوش صورت سرعت می دهند.

رفع جوش صورت, بهترین راه کاهش جوش های کوچک,کاهش جوش صورت و آکنه,درمان جوش زیر پوستی ,از بین بردن جوش صورت ,کاهش جوش های کوچک زیر جشم ,درمان خانگی جوش صورت

یک شبه دانه‌های سرسیاه را از بین ببرید رفع جوش صورت
1 – باید پوست‌تان را با یک پاک‌کننده حاوی اسید سالیسیلیک بشویید، چرا که این دانه‌های سرسیاه بیش از همه به دلیل تولید بیش از اندازه چربی درون منافذ پوستی است؛به همین دلیل تمیز نگه‌داشتن پوست می‌تواند به پاک کردن دانه‌‌های سرسیاه کمک کند.
2 – با یک لایه‌بردار ملایم سلول‌های مرده سطح پوست را بردارید، چرا که تجمع این سلول‌های مرده روی پوست هم می‌ تواند عامل ایجاد جوش و دانه‌های سرسیاه باشد.رفع جوش صورت
3 – یک حوله را داغ کنید و روی این دانه‌های سرسیاه قرار دهید، بخار و گرمای ناشی از حوله باعث می‌شود که دانه‌های سرسیاه به سطح پوست نزدیک شوند و در نتیجه تخلیه کردن آنها آسان‌تر شود، حوله را چند دقیقه روی دانه‌های سرسیاه نگه دارید و بعد آن منطقه را به خوبی خشک کنید.
ارسال شده در تاریخ 19 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 1,531
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.