رژلب مناسب رنگ پوست انتخاب رنگ رژلب رنگى که بهتون بیشتر میاد

رژلب مناسب رنگ پوست انتخاب رنگ رژلب رنگى که بهتون بیشتر میاد

رژلب مناسب رنگ پوست , جه رژلبی به رنگ پوست تیره میاد, چه رژلبی به رنگ پوست سبزه میاد,انتخاب رنگ رژلب ,

یه خانوم باید بدونه چه رنگ رژلبی مناسب رنگ پوستشه. در این طبقه بندى به راحتى میتونید رنگى که بهتون بیشتر میاد را پیدا کنید.

رژلب مناسب رنگ پوست , جه رژلبی به رنگ پوست تیره میاد, چه رژلبی به رنگ پوست سبزه میاد,انتخاب رنگ رژلب ,

گاهی انتخاب و خرید رژلب دردسر ساز می شود. ممکن است ساعت ها صرف خرید یک رژلب ساده کنیم و در پایان نیز دست خالی به منزل برگردیم! انتخاب رنگ رژلبی که هم با روحیه ما و هم با رنگ پوست ما متناسب باشد چندان راحت نیست و حتی راهنمایی های گهگاه فروشنده نیز کمکی نمی کند. واقعا بهترین و مناسب ترین رنگ رژلب برای پوست شما چه رنگی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نکات جالبی درباره انتخاب رژلب مناسب بیاموزید:

برای پوست های خیلی روشن
پوست های روشن باید رژلب های پر رنگ و روشن استفاده کنند. به عنوان مثال قرمز یا صورتی روشن. این رژلب ها ترکیب رنگ دراماتیکی به ظاهر پوست های روشن می دهد.

مطمئنا آنچه روی رنگ رژ لب تان تاثیر می گذارد، تن پوست تان است. به طور معمول افرادی که تن پوست سردی دارند، با رنگ های سرد رژ لب و آنهایی که پوستی گرم دارند، با رنگ های گرم تر زیباترند. پوست های خنثی هم با هر رنگ رژی زیبا و جذاب به نظر می رسند.
عوامل مختلفی وجود دارند که بر پوست شما تاثیر می گذارند، به عنوان مثال اشعه آفتاب یا مصرف برخی داروها می توانند رنگ پوست تان را تغییر دهند. بنابراین در قدم نخست مطمئن باشید که پوست تان رنگی طبیعی دارد و کاملا تمییز است. برای این کار صورت تان را با صابون بشورید، سپس به مدت 15 تا 30 دقیقه صبر کنید تا قرمزی های آن از بین رود. سپس زیر نور طبیعی تن پوست تان را تشخیص دهید. حواس تان باشد که نورهای مصنوعی نیز رنگ پوست را تغییر می دهند.
در مرحله بعدی یک برگه کاغذ سفید بردارید و آن را کنار پوست تان قرار دهید. در مقایسه با سفیدی کاغذ، پوست تان چه رنگی است؟ زرد، قهوه ای، سبز…؟ اگر تشخیص تان رنگ های صورتی، رزگلد یا آبی است، شما پوستی سرد دارید. اگر هم رنگ آن متمایل به خاکستری است، شما پوستی خنثی دارید. اگر هم روی صورت تان پر از جوش و آکنه است طوری که نمی توانید به خوبی تن آن را تشخیص دهید، از فردی بخواهید تا کاغذ سفید را کنار گوش تان قرار دهد.
ارسال شده در تاریخ 23 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 2,464
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.