سفید کردن دست تهیه ماسک مخصوص برای سفید کردن دستها

سفید کردن دست تهیه ماسک مخصوص برای سفید کردن دستها

سفید کردن دست

?دست ها را با مخلوط

✅آب لیمو
✅گلیسرین
✅سیب زمینی

?مالش دهید و این کار را تا دو هفته ادامه دهید که روشن کننده فوق العاده ای برای پوست دست های شماست

ماست

اسید لاکتیک موجود در ماست آن را به یک عامل سفید کننده موثر تبدیل می کند که به روشن‌تر کردن رنگ پوست کمک می کند. اسید لاکتیک می تواند لایه رویی سلول های مرده را بردارد تا از بخش خشک، پوسته پوسته یا تیره شده پوست کاسته شود.

سفید کردن دست , تهیه ماسک مخصوص برای سفید کردن دستها, سفید کردن پوست ,تیره شدن پوست دست و پا , ماسک روشن کننده طبیعی پوست , ماسک روشن کننده طبیعی دست ها,

 

تیره شدن پوست دست و پا علاوه بر تابش نور خورشید، میتونه دلایل دیگه ای داشته باشه مثل کثیفی و آلودگی های بیرونی، عدم پاکسازی و لایه برداری و حتی پوشیدن کفش هایی که باعث میشن پوستتون مدام به هم ساییده بشه.

اگه دوست دارید دست و پاهای سفیدی داشته باشید و برای درست کردن یه سری ماسک روشن کننده طبیعی وقت بذارید، این مطلب خیلی به کارتون میاد. در ادامه میخوام چند تا روش مختلف برای روشن کردن پوست دست و پا با استفاده از مواد طبیعی رو بهتون یاد بدم.

شیر خام (غیر پاستوریزه) برای سفید کردن پوست

یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای روشن کردن و درخشش پوست اینه که پوستتون رو با شیر خام (شیرهای محلی) ماساژ بدین. شیر خام سرشار از اسید لاکتیک هست و به لطافت سلول های مرده روی سطح پوست رو لایه برداری می کنه. علاوه بر این، اسید لاکتیک یک سفید کننده طبیعی محسوب میشه و رنگ پوستتون رو روشن تر می کنه. بعد از این کار حس می کنید پرز های روی پوستتون کاملا پاکسازی شده و رطوبت کافی به همه ی سلول های روی سطح پوست رسیده.

اول دست و پاتون رو بشویید و بعد با حوله خشک کنید. یک تکه پنبه داخل شیر خام بزنید و روی دستها و پاهاتون بمالید. از دیدن کثیفی و چرکی که به خاطر شیر از دست و پاتون در میاد متعجب خواهید شد. حالا یک تکه پنبه تمیز بردارید و دوباره در شیر زده و روی دست و پاتون بمالید. این بار برای چند دقیقه دست و پاتون رو خوب ماساژ بدین. بذارید شیر جذب پوستتون بشه و بعد از 20-30 دقیقه بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه، میتونید این کار رو روزی یک بار انجام بدین تا وقتی که به رنگ دلخواهتون برسید.

لیمو

استفاده از لیمو روشی ارزان برای روشن و درخشان کردن پوست دست ها و پاها است. ویژگی اسیدی لیمو به عنوان یک عامل سفید کننده طبیعی عمل می کند. همچنین، لیمو سرشار از ویتامین C است و به رهایی از شر سلول های مرده پوست و بهبود رنگ آن کمک می کند. لیمو به رشد سلول های جدید و کسب رنگ روشن‌تر پوست کمک می کند.

مقداری شکر را روی یک نصفه لیمو بریزید. پوست خود را با استفاده از این لیمو مالش دهید تا از شر آلودگی و سلول های مرده پوست خلاص شوید. به مدت 10 دقیقه صبر کنید و سپس پوست خود را با آب شست و شو دهید. این کار را هفته ای یک بار انجام دهید.

گزینه دیگر، ترکیب مقدار مساوی از آب لیمو تازه و عسل است. این ترکیب را روی پوست دست ها و پاهای خود بمالید. اجازه دهید 15 دقیقه روی پوست باقی بماند و سپس با آب شست و شو دهید. این کار را دو بار در روز انجام دهید.

توجه: پس از استفاده از روش های درمانی لیمویی، از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید تا پوست خشک نشود. همچنین، از مواجهه مستقیم با نور خورشید برای حداقل یک تا دو ساعت پرهیز کنید.

ارسال شده در تاریخ 28 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,847
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.