خواص ماسک سیب و شیر ماسکی کاملا طبیعی مناسب برای هر نوع پوست

خواص ماسک سیب و شیر ماسکی کاملا طبیعی مناسب برای هر نوع پوست

خواص ماسک سیب و شیر

انواع سیب برای هر کسی مفید است سیب دارای اسید سیتریک، تانین و مواد معدنی (پتاسیم، منیزیم، آهئ، گوگرد، منگنز و فسفر) و پکتین است. سیب به ترشح غدد هضم کننده غذا کمک می کند و به همین دلیل است که توصیه می شود 20 تا 30 دقیقه قبل از وعده غذایی میل شود. سیب پخته تحرک شما را تسهیل می کند و غذایی کامل است. دانه سیب دارای مقدار زیادی ید است. به طوری که 5 تا 6 دانه سیب برای مصرف روزانه ید شما کافی است.

✅خاصیت لایه‌برداری
✅باعث شفافیت پوست

?یک عدد سیب را رنده وبا یک لیوان شیرمخلوط کنید وبه مدت ۲۰ دقیقه روی پوست قراردهید..

– ماسک سیب و شیر

یک عدد سیب را رنده کرده و با شیر مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه هر روز پوستتان را با آن پاکسازی کنید. این ماسک لایه بردار بوده و پوست را جلا می بخشد.خواص ماسک سیب و شیر

خواص ماسک سیب و شیر,ماسک سیب و شیر, طرز تهیه ماسک سیب و شیر,ماسک سیب و شیر لایه برداار پوست ,ماسک لایه بردار , چند نوع ماسک سیب ,ماسکهای روشن کننده پوست

 ماسک سیب و ماست

اگر تا کنون برای پوست خود از این ماسک استفاده نکرده اید پوست خود را از موهبتی بزرگ محروم ساخته اید. این ماسک یک مرطوب کننده فوق العاده است. پس از استفاده از این ماسک پوست بسیار سالم و شاداب بنظر می رسد. ماسک سیب برای پوست های خشک و چین و چروک دار مفید است. اما اگر پوست شما حساس است در استفاده از این ماسک دقت نمایید. اسید موجود در سیب ممکن است پوست شما را کمی تحریک کند. اما این اتفاق نادر است و ممکن است بندرت اتفاق بیفتد.

برای اینکه از قرمز شدن پوست خود جلوگیری کنید این ماسک را بیشتر از 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست خود نگذارید.و سعی کنید یک ساعت قبل از خروج از خانه از این ماسک استفاده کنید .

 ماسک سیب و عسل

سیب را بشویید و همراه پوست رنده کنید. یک قاشق عسل را روی  آن بریزید کاملا مخلوط کنید و به عنوان ماسک روی صورت بگذارید. این ماسک نیز اثرات نرم کنندگی و ضد آکنه دارد.

خواص ماسک سیب و شیر ماسک سیب

یک سیب را پوست بکنید و آن را نصف کنید و یک نیمه آن را رنده کنید و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید و خوب هم بزنید. سپس آن را بر روی صورت و گردن بمالید. آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهید. برای این کار ماساژ را از پایین گردن شروع کنید و به طرف بالا بیایید. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهید. آن گاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامی بزنید تا جریان خون پوست بیشتر شود.

حال کمی صبر کنید تا ماسک خشک شود و پس از بیست دقیقه آن را بشویید. این ماسک باعث جلوگیری و درمان چروک صورت و سبب طراوت و تقویت پوست می شود.

خواص ماسک سیب و شیر  ماسک سیب و روغن زیتون برای پوست های خشک

سیب تازه را رنده کنید تا به صورت پودر در آید سپس یک قاشقروغن زیتون به آن اضافه کنید مواد را خوب مخلوط کرده و به صورت بمالید بعد از 20 دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید.

ارسال شده در تاریخ 15 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,793
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.