چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم

رفع موهای زائد, موهای زائد , از بین بردن موهای زائد, چگونه موهای زائد را ازبین ببریم, رفع موهای زائد با زردچوبه,چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم

خمیر زردچوبه دارای یک خاصیت عالی و کاملا گیاهی علاوه بر آنکه باعث تسکین درد می شود پاک کننده مفید برای کبد می باشد. با کمک زردچوبه به راحتی می توانید موهای زائد خود را از بین ببرید وهمچنین برای پوست صورت هم می توانید از آن استفاده کنید… مقدار قند موجود در این مخلوط می تواند به پاکسازی پوست کمک کند از دیگر مواد تشکیل دهنده این خمیر شیر می باشد که باعث نرمی  و صافی پوست می شود.??

طرز تهیه خمیر زردچوبه
اول از همه زردچوبه و آب ، به جای آب از شیر هم می توانید استفاده کنید  را به نسبت ۱:۲ باهم مخلوط کنید و روی حرارت کم قرار دهید آنقدر مخلوط را هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند ، اجازه دهید سرد شود در صورت لزوم می توانید در یخچال خمیر زردچوبه را قرار دهید. مقدار کمی نمک و یا شکر و ۱ قاشق غذاخوری آرد را به خمیر خود اضافه کنید.??

روش استفاده
ابتدا مقداری آرد ذرت را ه مناطقی که می خواهید پاکسازی کنید بزنید ، سپس لایه ای نازک از خمیر را در جهت رشد مو روی قسمت مورد نظر پخش کنید ، و آن را با یک تکه پارچه تمیز بپوشانید بعد از ۱۵ دقیقه خمیر جذب پوست می شود سپس پارچه را بردارید و پوست را با آب گرم بشویید این روش را ۲ بار در هفته تکرار کنید تا زودتر به نتیجه مورد نظر برسید.??

این روش معمولا در هند استفاده می شود که یک اثر عالی در حذف موهای زائد دارد بر خلاف دیگر روش ها می توانید ۱ بار از این روش هندی استفاده کنید و شاهد درد کمتر و نتیجه بهتر باشید.

ارسال شده در تاریخ 9 آوریل 2016 توسط مدیریت با موضوع پوست و مو
بازدید : 3,089
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.