چربی‌ سوزترین نوشیدنی ها معرفی چندین نوشیدنی چربی سوز

چربی‌ سوزترین نوشیدنی ها معرفی چندین نوشیدنی چربی سوز

چربی‌ سوزترین نوشیدنی ها معرفی چندین نوشیدنی چربی سوز

#چربی‌سوزترین #نوشیدنی دنیا:

✅لیموی تازه، سبزی جعفری، دارچین، سرکه، زنجبیل و عسل را مخلوط کنید.
این نوشیدنی را باید یک ساعت قبل از خواب مصرف کرد.

چربی‌ سوزترین نوشیدنی ها ,معرفی چندین نوشیدنی چربی سوز,نوشیدنی های مفید برای لاغری, نوشیدنی برای از بین بردن کلسترول, خوراکی چربی سوز,قوی ترین مواد چربی سوز

اگر از انواع رژیم‌های لاغری و ورزش‌های شدید خسته شده‌اید، این نوشیدنی حلال مشکلات شما است

 چاقی و اضافه وزن مشکلی است که امروزه اکثر مردم در کشورهای مختلف دنیا با آن مواجه هستند، بر همین اساس متخصصان تغذیه یک نوشیدنی معجزه آسا و اثر بخش برای آب کردن چربی های بدن در هنگام خواب را به افراد پیشنهاد می کنند.
چربی‌ سوزترین نوشیدنی ها
این نوشیدنی که باید یکساعت قبل از خواب آن را مصرف کرد از آبلیموی تازه به همراه سبزی جعفری، دارچین، سرکه، یک قاشق چای‌خوری زنجبیل و یا عسل تشکیل شده که باید آن را توسط دستگاه همزن به یک محلول یک دست تبدیل کرد.
این معجون می‌تواند در طول شب تمامی چربی های ناشی از مواد غذایی که افراد در طول روز خورده‌اند را ذوب کند و باعث تناسب اندام بدون نیاز به انجام کار خاص یا فعالیت ورزشی شود.
چربی‌های سخت برای ذوب شدن مانند چربی اطراف شکم، ران پاها و چربی های اطراف بافت عضلات، با استفاده از این نوشیدنی از بین می روند.
البته برای اثر بخشی، بهتر است این معجون به تنهایی نوشیده شود و افراد از خوردن شام اجتناب کرده و این نوشیدنی را جایگزین شام کنند.

نوشیدنی های چربی سوز شکم

با این حال اگر می خواهید سرعت از بین رفتن چربی های تان را بالا ببریدد باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.
اگر شما در برنامه غذایی تان از سبزیجات، گوشت بدون چربی ، لبنیات کم چرب و … استفاده کنید در این صورت چربی های دور شکم تان کمتر می شود.
در این مقاله 5 نوشیدنی را به شما معرفی می کنیم که سرعت از بین رفتن چربی های دور شکم تان را بیشتر می کند.
آب پر از یخ :
خوردن آب پر از یخ به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید. سوزاندن کالری به این دلیل است که بدن شما تلاش می کند تا به درجه حرارت نرمال بدن یعنی همان 37 درجه برسد و در نتیجه مقدار کالری سوختنی افزایش می یابد. بر اساس تحقیقاتی که آلمانی ها انجام دادند نوشیدن 2 لیوان یخ سرد سوخت و ساز بدن تان را تا 30 درصد افزایش می دهد.
شیر : 
شیر یکی از نوشیدنی هایی است که متابولیسم بدن را افزایش می دهد. شیر یک منبع غنی از کلسیم است و می تواند به شما در کم کردن وزن تان کمک  کند. خوردن یک لیوان شیر در روز به از دست دادن چربی های دور شکم تان کمک می کند. فقط باید از شیر کم چرب استفاده کنید.
چای سبز : 
به جای نوشیدن قهوه چای سبز بخورید. چای سبز سوخت و ساز بدن را تا 4 درصد افزایش می دهد. این به این معنی است کمه با خوردن چای سبز روزی 70 کالری بیشتر می سوازنید و در نتیجه سالی 1/5 تا 3/5 کیلو وزن تان کم می شود.
سرکه سیب : 
این نوشیدنی عملکرد کبد را بهتر می کند. اگر عملکرد کبد بهتر شود در نتیجه سوخت و ساز بدن نیز افزایش می یابد. کبد سالم سرعت سوخت و ساز بدن را زیاد و سلول های چربی را از بین می برد. می توانید قبل از هر وعده غذایی تان دو قاشق غذاخوری سرکه را با آب رقیق کرده و میل کنید.
عصاره سویا و گندم : چربی‌ سوزترین نوشیدنی ها
سویا و گندم یکی از بهترین منابع برای پروتئین هستند. از آنجا که پروتئین در شکل های مایع نسبت به شکل های جامد زودتر و بهتر جذب می شود بهتر است این دو خوراکی به صورت نوشیدنی ( عصاره ) میل شوند. این دو نوشیدنی سرعت سوخت و ساز بدن را بالا برده و در نتیجه سلولهای چربی دور شکم را از بین می برند. خاصیت دیگر این دو نوشیدنی تقویت عضلات بدن تان است.
با پنج نوشیدنی چربی سوز عالی دیگر نیز آشنا شوید
بسیاری از افرادی که وزن زیادی دارند به دنبال آسان ترین راه برای لاغری هستند که این کار را می توان با کمک نوشیدنی ها نیز انجام داد.در این میان نوشیدنی های بسیاری وجود دارد که می تواند چربی سوز باشد اما تنها تعدادی از آن ها بسیار خوب و کارآمد است.در اینجا ما به معرفی پنچ نوشیدنی چربی سوز می پردازیم که می توانید روزانه از آن ها استفاده کنید.

نکته : مصرف این نوشیدنی ها در زمان ناشتا کارایی بیشتری دارد.

ارسال شده در تاریخ 7 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 1,345
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.