تقویت سلامت جنسی آقایان و خانم ها به روش های گیاهی و طبیعی

تقویت سلامت جنسی آقایان و خانم ها به روش های گیاهی و طبیعی

تقویت سلامت جنسی

#سلامت_جنسی

✅پیاز ?? تقویت نیروی شهـوت مرد و زن
✅گشنیز ?? رفع نعوظ دائم و دردناک،‌ کاستن میل شهـوت
✅سیاه­دانه ?? برگشت میل جنسی افراد مسن یا جوان، تحریک نـعوظ

تقویت سلامت جنسی ,حفظ سلامت جنسی آقایان و خانم ها,بهبود میل جنسی به روش های گیاهی و طبیعی, افزایش میل جنسی,چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان ,

?تقویت کننده قوای جنسی

✅دمنوش شکوفه بادام تلخ
تقویت کننده قوای جنسی برای مردان.
✅افراد بالای ۴۰ سال که میل جنسی و ملاعبه در انها کم میشود، اگر به خوردن این دمنوش مداومت کنند عین جوان بیست ساله میشوند.

وانیل و بالا بردن میل جنسی تقویت سلامت جنسی 
برای قرنها، وانیل به عنوان یک عنصر در عطرهای چینی و فرانسوی استفاده شده است. از قرن هفدهم وانیل توسط پزشکان به عنوان یک اکسیر توصیه شده است که به ارتقای قدرت جنسی مردان کمک می کند. در سال 1898، در یک کتاب دکتر جان کینگ عصاره وانیل را برای “تحریک رغبت جنسی مذکر” توصیه نمود: تاثیرات مثبت وانیل به طور ویژه ای در میان مردان مسن تر قوی می باشد.

وانیل یک داروی قوی برای افزایش میل جنسی است که همزمان باعث القای خوشی و لذت و آرامش می شود. بر طبق گفته دکتر کاریگ وارن از مرکز احساس بو و رایحه، “وانیل حس خوشبختی را به طور کلی در تمام دنیا ایجاد می کند. از همه موادی که جزء مواد معطر دسته بندی می شوند، وانیل در تمام دنیا از همه محبوب تر می باشد”.تقویت سلامت جنسی

بالا بردن میل جنسی با شیرین بیان سیاه
شاید بیش از هر بو و رایحه دیگری، شیرین بیان به شدت بر پیش برد رابطه جنسی فرد مونث تاثیر می گذارد. در مطالعات دکتر آلن هیرش، قویترین ترکیبات رایحه ای برای زنان شیرین بیان و خیار بعلاوه مقدار بسیار زیادی و خوبی از شیرینی های سنتی می باشد. ترکیبی از پیراشکی و شیرین بیان می تواند تحریک جنسی مردان و زنان را افزایش می دهد. شیرین بیان ترکیب شده با بوی میوه کولا معجزه می کند !

تا می توانید ازین خوراکی بخورید  

یک قاشق غذاخوری جوانه گندم در یک فنجان ماست و یا هر غلاتی که می خورید اضافه کنید. جوانه گندم سرشار از زینک است که در تولید مهم ترین هورمون جنسی یعنی تستوسترون نقش اساسی دارد. حتی می توانید از پودر جوانه گندم روی گوشت، تخم مرغ ، غذاهای دریایی به ویژه صدف استفاده کنید.

تقویت سلامت جنسی ,حفظ سلامت جنسی آقایان و خانم ها,بهبود میل جنسی به روش های گیاهی و طبیعی, افزایش میل جنسی,چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان ,

افزایش میل جنسی با تغییر در سبک زندگی مشترک تان

 امشب را با همسرتان بگذرانید

داشتن رابطه جنسی به طور منظم با بالا بردن ترشح هورمون تستوسترون که مسئول میل جنسی در مردان و زنان است باعث بالا رفتن میل جنسی می شود.

   قبل از هر کاری سیگار را ترک کنید

اگر سیگار می کشید از دکتر بخواهید برایتان پچ نیکوتین تجویز کند. چرا ؟ زیرا از نظر علمی ثابت شده که سیگار کشیدن می تواند درست مثل مسدود کردن رگهای خونی قلب، رگهای خونی آلت تناسلی مرد را هم مسدود کند.این هم یک دلیل خوب برای ترک سیگار!تقویت سلامت جنسی

 تقویت سلامت جنسی ورزش های کگل را تمرین کنید

شما می دانید کگل چیست؟ –تمرینات انقباضی است که دکترتان بعد از بارداری یا به خاطر داشتن مشکل نشت ادرار به شما می دهد. چیزی که دکتر احتمالا به شما نگفته است این مسئله است که این تمرینات برای تقویت عضلات لگنی عالی هستند. همان عضلاتی که در ارگاسم نقش اساسی دارند. توجه داشته باشید که برای تمرینات کگل باید روی عضلاتی که برای جلوگیری از جریان ادرار استفاده می شوند، کار کنید. این عضلات را منقبض کرده و به تدریج آزاد کنید. این تمرینات را 3 نوبت در روز و 20 بار انجام دهید.

  از این مکمل ها استفاده کنید 

مردان : می توانند از مکمل های ژینکو بیلوبا ginkgo biloba استفاده کنند. برگ گیاهانی که جریان خون را بهتر می کنند و خون بیشتری به مغز و سایر اندام ها می رسانند. تصور نکنید که استفاده بیشتر می تواند کمک بیشتری به شما بکند. بهتر است مطابق دستورالعمل پشت بسته از این مکمل استفاده کنید البته با مشورت پزشکتان.

   برای شام پاستا بپزید

امشب سس پستو درست کنید و روی پاستا سرو کنید. پستو دارای مغز کاج است، منبع غنی از آرژنین arginine، پیش ساز اکسید نیتریک nitric oxide، که عنصر اصلی در داروهای ویاگراست. آرژنین کمک می کند تا رگ های خونی باز شده و جریان خون را بهبود می بخشد.

بهبود توان جنسی با سیب :

خوردن روزانه سیب تنها شما را از دکتر رفتن دور نگه نمی دارد، بلکه به افزایش توانایی جنسی شما نیز کمک می کند.به دلیل وجود سطح بالای کورستین، که یک فلاونوئید آنتی اکسیدان که در بهبود توان جنسی نقش مهمی ایفا می کند. از آنجایی که بدن در طول رابطه جنسی تغییرات فیزیکی دارد -افزایش ضربان قلب، سوخت و ساز ، سوختن کالری و انقباض عضلانی – می تواند توان را با افزایش وقتتان در رختخواب تطبیق دهد.

ماده خارق العاده موجود در سیب می تواند به تولید میتوکندری های جدید در سلول های بدن کمک کند و ظرفیت اکسیداتیوی را افزایش دهد، که نشان دهنده حداکثر میزان اکسیژنی است که ماهیچه های شما می توانند از آن استفاده کنند. کورستین همچنین می تواند از انتشار کورتیزون جلوگیری کند، که باعث شکستگی عضلات می شود، به این معنی است که شما بدون احساس خستگی و درد می توانید رابطه طولانی تری داشته باشید.

ارسال شده در تاریخ 5 ژانویه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 2,092
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.