دلیل افزایش میل جنسی در صبح و به اوج رسیدن آن

افزایش میل جنسی در مردان و زنان به عوامل زیادی بستگی دارد و در هنگام صبح بیشتر آقایان میل به سکس در آنها زیاد می شود، همچنین در فصل پاییز به خاطر بیشتر شدن سطح تستوسترون زن و مرد بیشتر مایل به روابط زناشویی و نزدیکی می شوند که در این مطلب ایران پاتوق به این قضیه می پردازیم:

علت افزایش میل به سکس مردان در صبح چیست

هورمون های تستوسترون قبل از این که مردها از خواب بیدار شوند در نقطه ی اوج خود قرار دارند.

دلیل این بیشتر شدن سطح تستوسترون این است که غده ی ریزمغزی یا هیپوفیز که هورمون های جنسی را تولید می کند در طول شب تحریک می شوند و به طور پیوسته تا زمان طلوع خورشید، هورمون ها را افزایش می دهد و در نتیجه میل جنسی آنان افزایش می یابد.

علت افزایش میل به سکس مردان در صبح چیست

علت افزایش میل جنسی در فصل پاییز

پاییز فصلی است که سطح تستوسترون در بدن انسان ها به بالاترین میزان نسبت به تمام مواقع دیگر سال می رسد.البته این اتفاق با کاهش نور روز و افزایش فعالیت های اجتماعی مرتبط میباشد.
همین افزایش تستوسترون در بدن است که باعث می شود خانم ها در پاییز جذابیت بیشتری برای مردان داشته باشند.

علت افزایش میل جنسی در فصل پاییز

میل جنسی زنان در طول بارداری

میل جنسی زنان در طول بارداری و بعد از آن کم میشود، دلیل این موضوع نه تنها توجه بیشتر به نوزاد و خستگی ناشی از رسیدگی به اوست بلکه افزایش وزن ناشی از بارداری و جراحات ناشی از زایمان است.

رابطه جنسی در دوران بارداری نه تنها اسیبی به جنین وارد نمیکند بلکه با انتخاب پوزیشن مناسب بسیار مفید و ارامش بخش خواهد بود.

میل جنسی زنان در طول بارداری

ماده ای در بدن که افزاینده ی میل جنسی است

وجود ماده ای به نام پلی فنول و آنتی اکسیدان در بدن موجب افزایش گردش خون در دستگاه تناسلی می شود که به دنبال آن در تولید هورمون ها تسریع به وجود می آورد که این فاکتورها برای داشتن میل به رابطه جنسی و همچنان افزایش رضایت به خصوص در زنان امری مهم است میوه ای که این خواص و ویژگی ها را در خود دارد سیب است که شاید میوه ممنوعه بودن او به همین دلیل است.

منبع : ایران پاتوق

راهنمایی جنسی عالی برای مردان
ارسال شده در تاریخ 29 ژوئن 2020 توسط مدیریت با موضوع درگوشی با زن و شوهر
بازدید : 7,165
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.