تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید قمقمه اسپری دار برای ورزشکاران و دانش آموزان مدل جدید

خرید قمقمه اسپری دار برای ورزشکاران طرح جدید

خرید قمقمه اسپری دار ورزشی,قیمت قمقمه اسپری دار مخصوص مسافرت,جدیدترین قمقمه دارای اسپری ,فروش قمقمه اسپری آب خنک,خرید اینترنتی قمقمه اسپری دار برای ورزشکاران,سفارش قمقمه اسپری دار برای بدنسازی

قیمت : 45,000  تومان

فروش قمقمه اسپری دار


خرید قمقمه اسپری دار برای ورزشکاران

خرید قمقمه اسپری دار برای دانش آموزان

آب نیاز اصلی بدن و همواره استفاده از آب در زمان گذشته جزء الویت اصلی انسان بوده به همین دلیل بشر مجبور شد در همان ابتدا برای استفاده از آب و نگهداری از آن ظروفی مانند قمقمه را اختراع کند. در حال حاضر قمقمه‌ها از همان ابتدای کودکی اولین همراهان بچه‌ها برای رفتن به مهدکودک و مدرسه هستند و با بزرگ‌ شدن کودک اندازه و شکل آن هم تغییر می‌کند تا جاییکه در بزرگسالی در حین ورزش و پیک نیک با ظاهری متفاوت در بین وسایل‌هایشان دیده می‌شوند. قمقمه ، ظرفی برای حمل آب یا نوشیدنی می باشد و نیاز شما برای همراه داشتن آب را برطرف می کند. این فراورده در گنجایش های مختلفی ساخته می شود که رایج ترین آن ها 500 ، 750 و 1000 سی سی گنجایش را دارا می باشد.

خرید قمقمه اسپری دار برای ورزشکاران
معمولاً برای ساخت قمقمه از پلی اتیلن که یک پلاستیک برای مصارف خوراکی می باشد ، استفاده می شود. قمقمه اسپری دار Pro Sports معرفی شده در این بخش دارای یک طراحی زیبا و مدرن است و می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و از این رو بسیار مورد استفاده قرار گیرد. اگر بخواهیم نیازهای یک ورزشکار را در استفاده از وسایلی نظیر قمقمه را در نظر بگیریم وزن و ظرفیت آن می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. این قمقمه نیز به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر برخورداری از وزن بسیار سبک، ظرفیت مناسبی داشته باشد تا شما بتوانید حجم بیشتری از مایعات موردنیاز خود را داخل آن قرار دهید. قمقمه اسپری دار New.B دارای کیفیت مطلوب و جنس بدنه آن از پلاستیک سخت که بسیار مرغوب و غیر سمی بوده و دارای خاصیت بازیافت می‌باشد. ویژگی دیگر قمقمه اسپری دار New.B نوع طراحی آن است که به کمک واشر‌های ضدنشت در برابر نشت آب و مایعات به‌خوبی مقاوم شده است و اطمینان داشته باشید که محتویات داخل قمقمه شما به کیف یا ساک ورزشی شما نشت نمی‌کند همچنین این قمقمه دارای بند بوده که شما می توانید آن را در دست خود به راحتی نگه داشته و یا در باشگاه از دیوار آویزان کنید. خروجی آب این قمقمه به‌ صورت لوله‌ای بوده و از یک درپوش برای در آن استفاده شده، همچنین دارای اسپری در قسمت بالایی بوده که در صورت نیاز می توانید برای اسپری کردن آب داخل قمقمه از آن استفاده نمایید.

قمقمه اسپری دار برای ورزشکاران

در صورت تمایل شما می توانید قمقمه اسپری دار New.B را به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید و یا اگر دوست داشتید محتویات داخل آن را گرم یا سرد کنید می‌توانید لیوان آن را داخل فریزر یا مایکروویو قرار دهید بدون این‌که آسیبی به قمقمه شما وارد شود. قمقمه 600 میلی‌لیتری New.B که دارای گنجایش بسیار مناسب برای استفاده یک نفر است و حمل ونقل آن را نیز آسان می‌کند، همچنین وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی ورزشکاران بوده و دارای کیفیت بالا و ساخت کشور چین می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.
خرید قمقمه اسپری دار
خرید قمقمه اسپری دار برای ورزشکاران

 

قیمت : 45,000  تومان


قمقمه های کتابی سایز بزرگ 2عددی

در پنج رنگ بسیار زیبا
از جنس Pvc نشکن
حجم 380 میلی لیتر
ابعاد 13×21
ضخامت 3
بسیار بزرگ تر از چیزی که در تصویر مشاهده میکنید

از نزدیک واقعا زیبا هستن جدا از خاص بودن

 

قیمت دو عددی : 25,000  تومان

 


 

قمقمه آب با اسانس میوه

قمقمه آب با اسانس میوه
حجم 600 میلی لیتر
لذت بردن از طعم آب با ترکیب میوه های معطر و نعنا
کیفیت ساخت بالا از بهترین مواد اولیه
همراه مناسب برای رفع عطش و تشنگی در هر زمان مخصوصا حین تمرین ورزشی


قیمت : 40,000  تومان


قمقمه طرح گوسفند ناقلا (طرح تپل)



ظرفیت :۳۰۰ میلی لیتری
جنس داخلی:شیشه نشکن
جنس بیرونی:سیلیکون
پا دار بودن گوسفند که از قسمت پاهایش می توان به عنوان پایه نگهدارنده بطری استفاده نمود
طراحی لباس بره به صورت عروسکی که نقش کاور را دارد
درب بطری همان قسمت سر بره بوده و کلاه دار می باشد
تولید شده از مواد اولیه با کیفیت و شیشه های نشکن


قیمت : 45,000  تومان

 

ارسال شده در تاریخ 24 ژوئن 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم خودرو , لوازم منزل
بازدید : 5,074
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • دو به اضافه سه

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.