درمان سریع آبله مرغان دمنوش های خانگی مفید برای آبله مرغان

درمان سریع آبله مرغان دمنوش های خانگی مفید برای آبله مرغان

درمان سریع آبله مرغان با استفاده از دمنوش های خانگی مفید و موثر به صورت مداوم بیماری بزودی رفع میشود.

درمان آبله مرغان

✅50 تا 100 گرم گل اسطوخودوس را در یک لیتر آب، دم کرده روزی 3 بار و هر بار 9 قطره به مریض داده شود.

✅شیر خشت یا بید خشت میل نماید.

✅شربت تمشک مفید است.
درمان سریع آبله مرغان ,درمان‌های طبیعی برای جلوگیری از سرایت آبله مرغان ,علائم آبله مرغان, درمان موثر آبله مرغان ,درمان آبله مرغان , آبله مرغان و عسل ,

علائم آبله مرغان

در واقع، علامت اصلی این بیماری فقط نوعی راش قرمز است که از تاول یا لکه تشکیل شده‌است. با این حال، ممکن است قبل از پدیدار شدن راش روی پوست، چند نشانه‌ی دیگر را نیز تجربه کنید. این نشانه‌ها عبارتند از:

– تب
– احساس خستگی
– سردرد
– از دست دادن اشتها
– حالت تهوع

در روزهای اول، جوش‌های صورتی یا قرمز ظاهر می‌شوند و بعد از چند روز از بین می‌روند. پس از آن، تاول‌های پر از مایع روی پوست‌تان شکل می‌گیرند. در مرحله‌ی نهایی، و پس از بهبودی تاول‌ها به جای‌شان دلمه‌ها پایه‌ریزی می‌شوند. پس از مرحله‌ی نهایی، چند روز طول خواهد کشید تا به طور کامل بهبودی حاصل شود.

درمان سریع آبله مرغان ,درمان‌های طبیعی برای جلوگیری از سرایت آبله مرغان ,علائم آبله مرغان, درمان موثر آبله مرغان ,درمان آبله مرغان , آبله مرغان و عسل ,

درمان‌های طبیعی برای جلوگیری از سرایت آبله مرغان

درمان سریع آبله مرغان با  عسل

عسل یک ماده‌ی همه‌ فن حریف است که بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات متفاوت را درمان می‌کند. این ماده نه تنها برای مراقبت از مو واقعا مفید است، بلکه برای پوست و سلامت کلی بدن نیز فایده دارد.

به عنوان مثال، اضافه کردن دو قاشق چایخوری عسل به یک لیوان آب گرم و نوشیدن ترکیب حاصل به شما کمک خواهد کرد که به طور طبیعی و به طور موثر گلو درد را درمان کنید. جالب توجه است که عسل به دلیل خواص آنتی‌باکتریال و ضد ویروسی که دارد، به عنوان یک ماده‌ی طبیعی و خانگی برای جلوگیری از گسترش آبله مرغان نیز محسوب می‌شود. بنابراین، شما باید عسل خالص و با کیفیت خریداری کنید و قسمت‌های آسیب‌دیده­ی پوست را با عسل بپوشانید.

سپس، اجازه بدهید چند دقیقه بماند و در نهایت آن را با آب گرم ا شستشو دهید. اگر می‌خواهید به نتیجه‌ی بهتری برسید و درمان سریع آبله مرغاناتفاق بیفتد ، باید این روش را ۲ تا ۳ بار در روز تکرار کنید تا لکه‌ها، تاول و قرمزی و جوش‌ّهای خارش‌دار به طور کامل ناپدید شوند.

 چریش

گیاه دارویی چریش نیز داروی موثری برای درمان آبله مرغان محسوب می‌شود زیرا دارای خواص ضد ویروسی است. علاوه بر این، چریش به شما کمک می‌کند تا بطری‌های مایع را خشک کنید و خارش و تحریک را کاهش دهید. برای استفاده از این دارو، شما باید یک مشت برگ چریش را له کنید، و آب آن را در قسمت‌های آسیب‌دیده‌ی بدن استعمال کنید. روش دیگر این است که با برگ چریش حمام گرم بگیرید که این هم دارای مزایای مشابه است. این روش درمانی واقعا موثر است، زیرا بسیاری از بیماران مبتلا به آبله مرغان پس از چندین بار استفاده از آن، به طور قابل‌توجهی بهبود پیدا می‌کنند.

 بلغور جوی دوسر

اگر به دنبال درمان موثری و درمان سریع آبله مرغان برای جلوگیری از گسترش آبله مرغان هستید، نباید بلغور جوی دوسر را نادیده بگیرید. همان‌طور که می‌دانید، بلغور جوی دوسر یک عنصر عالی است که می‌توانید برای مراقبت از پوست‌تان، آن را به کار ببرید. بلغور جوی دوسر در درمان خارش و التهاب ناشی از ویروس موثر است. شما باید یک یا دو فنجان بلغور جوی دوسر را بکوبید و پودر حاصل را با دو لیتر آب مخلوط کنید. برای به‌دست آوردن بهترین نتیجه، باید از آب ولرم استفاده کنید. حالا در آب داخل وان به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دراز بکشید. این روش درمانی به شما کمک می‌کند که تسکین بیابید. با این حال، اگر شما دوست دارید به نتیجه‌ی رضایت‌بخش‌تری برسید، باید این فرآیند را چندین بار تکرار کنید.

ایمنی آبله مرغان و درمان سریع آبله مرغان

در اغلب موارد آبله مرغان خود‌به‌خود بهبود می‌یابد. بیماران معمولا ظرف یک یا دو هفته بعد از تشخیص بیماری به فعالیت‌های عادی و روزمره‌ی خود بازمی‌گردند. ویروس واریسلا زوستر به‌صورت نهفته در بدن باقی می‌ماند و اغلب بیماران مبتلا به آبله مرغان پس از بهبودی نسبت به این ویروس ایمن می‌شوند.

در موارد بسیار نادر ممکن است ویروس دوباره فعال شود که در این‌صورت فرد دچار زونا می‌شود. زونا اختلال جداگانه‌ای است که ویروس واریسلا زوستر عامل آن است و اغلب در سنین بزرگ‌سالی فرد را درگیر می‌کند. اگر سیستم دفاعی بدن موقتا ضعیف شود (به دلیل بیماری یا کهولت سن)، ویروس واریسلا زوستر ممکن است به‌شکل بیماری زونا فعال شود.

ارسال شده در تاریخ 1 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 2,782
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.