دویدن در صبح از عوامل سوزاندن دوبرابر چربی ورزش و لاغری 100 درصد

دویدن در صبح از عوامل سوزاندن دوبرابر چربی ورزش و لاغری 100 درصد

دویدن در صبح , دویدن از عوامل سوزاندن دوبرابر چربی, دویدن در صبح ورزش و لاغری 100 درصد , ترفند دویدن برای چربی سوزی , دویدن و لاعری

?دویدن در صبح قبل از صبحانه باعث سوزاندن دوبرابر چربی خواهید شد?‍♀

?زیرا قند خون در پایین ترین حد خود قرار دارد(فقط ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دویدن)

دویدن در صبح , دویدن از عوامل سوزاندن دوبرابر چربی, دویدن در صبح ورزش و لاغری 100 درصد , ترفند دویدن برای چربی سوزی , دویدن و لاعری

دویدن یکی از اولین بهترین راه ها برای لاغر شدن است

دویدن یکی از اولین بهترین راه ها برای لاغر شدن است به شرطی که بتوانید چربی سوزیتان را بالا ببرید. در اینجا می‌گوییم که چطور می‌توانید دویدنتان را بسیار موثرتر کرده و به یک ماشین چربی سوزی تبدیل شوید.

احتمالا می‌دانید که دویدن، یکی از بهترین راه‌ها برای سوزاندن چربی است، اما فقط به خاطر اینکه دویدن خوب است، بدین معنا نیست که نمی‌تواند بهتر شود! برای افزایش از دست دادن چربی، برخی از این نکات غیر معمول دویدن را امتحان کنید.

دویدن همیشه یک جزء اصلی از روند از دست دادن چربی بوده است و دلیلش هم کاملا واضح است: چون بسیار موثر می‌باشد! شما می‌توانید بسته به وزن و سرعتتان، ۸.۵ تا ۱۱ کالری در دقیقه بسوزانید. این واقعا ارزش تلاش کردن را دارد! بنابراین هنگامیکه ما می‌خواهیم چربی بسوزانیم یا چند کیلو کم کنیم، اکثرمان به تردمیل یا دویدن در خارج از منزل روی می‌آوریم.

در واقع توصیه مرسوم برای کاهش چربی، آن است که هوازی پایدار، آرام و طولانی انجام دهید. در منطقه ضربان قلب «چربی سوزی» باقی بمانید. این نصیحت خوبی بنظر می‌رسد، اما آیا ممکن است افراد، ساعت‌های بی شماری روی تردمیل، هوازی آرام انجام دهند و هرگز به نتایج مورد نظرشان نرسند؟

 ترفند دویدن برای چربی سوزی

نکته مهم در مورد دویدن این است که روشی امتحان شده و قابل اطمینان است : شما می‌خواهید وزن کم کنید، بنابراین می‌دوید و می‌دوید و می‌دوید… هر چه بیشتر بدوید، وزن بیشتری از دست می‌دهید. درست؟

تنها مشکل این است که بدن، خیلی خوب و واقعا سریع خودش را با دویدن وفق می‌دهد! بعبارت دیگر، شما در ابتدا بسیار راحت وزن از دست می‌دهید، اما وقتی بدنتان به دویدن عادت کرد، گرفتار فلات تمرینی می‌شوید. خبر خوب این است که استقامت شما افزایش یافته است، و خبر بد این است که شما برای سوزاندن همان مقدار کالری باید مسافت‌های طولانی‌تری بدوید. نه تنها این، بلکه انجام ساعت‌ها تمرین استقامتی، شما را به ترکیب بدنی عضلانی که می‌خواهید نمی‌رساند.

مطالعات نشان داده‌اند که دویدن قبل از آنکه غذا بخوید، می‌تواند در واقع به شما کمک کند چربی بیشتری بسوزانید. یک مطالعه از دانشگاه تگزاس دریافته که خوردن قبل از تمرین، متابولیسم چربی در طول تمرین را بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. یک مطالعه‌ی دیگر توسط دانشگاه گلاسکو دریافت که ورزش کردن قبل از صبحانه (یعنی در حالت ناشتا) منجر به کاهش چربی بیشتر و کاهش بالاتر سطوح چربی در خون می‌شود. بعبارت دیگر، اگر قبل از صبحانه (در حالت ناشتا) ورزش کنید، چربی بیشتری خواهید سوزاند.

با اینحال اگر شما یک تمرین طولانی و شدید انجام می‌دهید، ممکن است لازم باشد برای جلوگیری از داشتن یک تمرین بد، در وسط تمرین، ذخایر گلیکوژنتان را دوباره پر کنید. جالب است که وقتی این کار در طول تمرین انجام شود، در افزایش از دست دادن چربی، اختلال ایجاد نمی‌کند. نکته: یک فنجان قهوه ممکن است به کاهش چربی بیشتر منجر شود، زیرا متابولیسم شما را افزایش می‌دهد.

دویدن در صبح از عوامل سوزاندن دوبرابر چربی ورزش و لاغری 100 درصد

?دویدن در صبح قبل از صبحانه باعث سوزاندن دوبرابر چربی خواهید شد?‍♀

?زیرا قند خون در پایین ترین حد خود قرار دارد(فقط ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دویدن)

ارسال شده در تاریخ 22 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 2,309
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.