پایین آوردن سریع قند خون روش های سریع کاهش قند خون

پایین آوردن سریع قند خون روش های کاهش قند خون

پایین آوردن سریع قند خون ,روش های کاهش قند خون, راههای پایین آوردن سریع قند خون ,روش سریع کاهش قند خون ,کاهش قند خون ,تنظیم قند خون با استفاده از دارچین

پایین آوردن سریع قند خون ?

✍️ روزی 8 گرم برگ زیتون خرد شده، یک استکان آب ریخته و مدت 5 تا 10 دقیقه بجوشانید ؛
سپس صاف کرده وپس از سرد شدن میل نمایید❗️
(روزانه 3 تا 4 بار)

پایین آوردن سریع قند خون ,روش های کاهش قند خون, راههای پایین آوردن سریع قند خون ,روش سریع کاهش قند خون ,کاهش قند خون ,تنظیم قند خون با استفاده از دارچین

ورزش سریع و با شدت
حداقل به مدت نیم ساعت با شدت و سریع ورش کنید. هرگاه میزان قند خون بالا داشته باشید، ورزش مناسب به شما کمک خواهد کرد که قند خون در بدن شما تبدیل به انرژی شود و باعث کاهش قند خون شما خواهد شد. بعد از نیم ساعت ورزش مفید، با یک دستگاه اندازه گیری قند خون، میزان قند خون خود را اندازه بگیرید. اگر همچنان به اندازه مطلوب پایین نیامده به ورزش خود ادامه دهید. ورزش هایی مانند حرکات ایروبیک، پیاده روی سریع و پریدن و از قبیل ورزش ها که ضربان قلب شما را افزایش می دهند برای کاهش قند خون شما بسیار اثر گذار و مفید هستند.

نوشیدن چند لیوان آب پشت سر هم
به طور متوالی 3 تا 4 لیوان آب بنوشید و تا هر زمان زودتر که می توانید ادرار کنید. خوردن آب،قند موجود در خونشما را رقیق می کند و ادرار کردن باعث دفع قند خوناز بدن شما می شود. بعد از یک یا دوبار خوردن آب و ادرار کردن قند خون خود را اندازه بگیرید. اگر باز هم به اندازه مطلوب از قند خون نرسیدید در ساعات متوالی این کار را تکرار کنید. در صورت توان بعد از انجام این راهکار راهکار بالا را نیز انجام دهید تا زودتر به نتیجه مطلوب خود برسید.

استفاده از مواد غذایی که قند خون را ثابت نگه می دارد
غذاهایی که در آن ها میزان قند کمتری وجود دارد و یا غذاهایی که باعث سوخت قند خون در بدن شما می شوند را مصرف کنید. مواد غذایی مانند سیر، تخم مرغ، پیاز، بادام زمینی دارای میزان قند پایینی هستند و به ثبات میزان قند خون در بدن کمک می کنند. مصرف روزانه هریک از این مواد غذایی در پایین آوردن قند خون شما کمک زیادی می کند.

دارچین یک درمان طبیعی عالی برای تثبیت سطح قند خون و کنترل دیابت به سه دلیل است:

قند خون را تنظیم می کند،سطوح انسولین به جلوگیری از مقاومت انسولین کمک می کند و آن را تنظیم کرده . این شرایط منجر به مشکلاتی نظیر کلسترول بالا ، تریگلیسرید ،چاقی می شود.
افزایش متابولیسم گلوکز در کبد، تحت تاثیر هر نوع دیابت قرار می گیرد.
بنابراین مطالعات علمی تایید کرده اند دارچین می تواند برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مفید باشد.
البته همه دارچین ها مثل هم نیست دارچین برای این درمان مهم است. با این حال ، ممکن است قوی ترین طعم را نداشته باشد اما خواص دارویی زیادی دارد.
ارسال شده در تاریخ 18 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 2,261
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.