روش های ساده برای کنترل وزن – رسیدن به وزن نرمال

کنترل وزن

روش های ساده برای کنترل وزن

وزن متناسب برای سلامت الزامی است

کنترل وزن

?در زیر برای شما چند راهکار ساده ۹ مرحله ای‌ را می‌آوریم که هر کسی‌ باید آن را در جهت کنترل وزن خود به خاطر بسپارد :

گام ۱) برخیزید. ورزش را شروع کرده و هر روزه یک کار بیشتر انجام دهید

گام ۲) تغذیه بهتری داشته باشید.شما مجبور نیستید که یک تغذیه کامل و بی‌ نقص داشته باشید اما باید بدانید که با اندکی‌ بهبود در وضعیت رژیم غذایی میتوانید در بلند مدت شاهد تغییرات بسیار بزرگی‌ باشید.

گام ۳) از تغذیه افراطی جلوگیری کنید و آن را کنترل کنید.
.
گام ۴) سعی‌ کنید از عوامل استرس زا دوری کنید یا آن را به کنترل خود در آورید.

گام ۵) تا جایی که ممکن است مصرف کالری‌های مایع را کاهش دهید.

گام ۶) از مصرف مقادیر اضافه کربوهیدرات‌ها اجتناب کنید و از مصرف شکر سفید و آرد سفید تا جای ممکن دوری کنید.

گام ۷) وعده‌های غذایی خود را سازماندگی کنید.شما باید دقیقا بدانید که در چه موقع و چقدر مواد غذایی باید مصرف کنید. پروبادی, این کار باعث کاهش انگیزه شما در مصرف وعده‌های غذایی بیشتر میشود.

گام ۸) از دکتر خود در مورد دارو‌های تجویزی و اثرات جانبی احتمالی آن سوال کنید.

گام ۹) یک زندگی‌ متعادل داشته باشید.از خود مراقبت کنید، بخندید و از زندگی‌ لذت ببرید.از خود چه از لحاظ روانی‌ و چه از لحاظ فیزیکی‌ مراقبت کنید

با ایران پاتوق همواره به روز بمانید.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از ما شارژ رایگان موبایل جایزه بگیرید
نوشته شده توسط در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ با موضوع سلامتی مطلب علمی | بازدید : 209
مطالب مرتبط