رفع زگیل و خالهای گوشتی روش از بین بردن خالهای گوشتی

رفع زگیل و خالهای گوشتی روش از بین بردن خالهای گوشتی

رفع زگیل و خالهای گوشتی

زگیل و خالهای گوشتی در اثر ( افزایش سودای محیطی )است

1⃣ ماساژ پوست
2⃣ سرکه انگبین (۲ واحد عرق نعنا + ۲ واحد عسل + ۱ واحد سرکه انگور طبیعی ) یک سوم لیوان از این شربت ریخته و باقی را آب ریخته و شبها قبل از خواب میل شود .
3⃣ حجامت عام ۲ مرحله یا ۱ مرحله حجامت موضعی
4⃣ استفاده از کیسه در حمام برای شستشو
5⃣ استفاده از ته برگ انجیر ( شیره برگ آن ) به صورت موضعی

رفع زگیل و خالهای گوشتی, روش از بین بردن خالهای گوشتی,درمان خانگی خالهای گوشتی , از بین بردن خالهای گوشتی به روش خانگی,درمان زگیل ,برداشتن خالهای گوشتی,

علائم

علائم زائده های گوشتی عبارت هستند از:

– برآمدگی‌های کوچک پوستی به رنگ‌های صورتی و قهوه‌ای
– اشکال نامعمول و نامنظم
– بدون درد
– غالبا روی پوست زیربغل، گردن، زیر پستان‌ها، بالای سینه، و پلک‌ها ظاهر می‌شوند.

در ادامه فهرست درمان های خانگی برای از بین بردن زائده های گوشتی آمده است:

 روغن درخت چای رفع زگیل و خالهای گوشتی

استفاده از روغن درخت چای یکی از بهترین روش‌های طبیعی و خانگی برای از بین بردن زائده های گوشتی است. مقداری پنبه را در آب خیس کنید و سپس حداقل ۲ تا ۳ قطره روغن درخت چای روی آن بچکانید. اکنون، آن را با حرکت دایره‌ای و آرام روی زائده گوشتی بمالید. این کار را به مدت یک هفته حداقل روزی دو مرتبه تکرار کنید تا زوائد گوشتی کاملا از بین بروند.

 سرکه‌ی سیب

استفاده از سرکه‌ی سیب یکی از بهترین راه‌های خانگی برای از بردن زائده های گوشتی روی گردن است. کمی پنبه را در سرکه‌ی سیب خیس کنید. آن را روی زائده گوشتی بگذارید. این کار را حدود یک ماه انجام دهید تا زائده های گوشتی کاملا ناپدید شوند.

 آب پیاز

پیازی را چند تکه کنید و به مدت یک شب در ظرفی حاوی مقداری نمک بگذارید. صبح روز بعد، آب پیاز را بگیرید و به مدت حداقل ۱۰ تا ۱۲ روز، آن را هر شب روی زائده گوشتی بمالید. با این کار می‌توانید زائده‌ی گوشتی را کاملا برطرف کنید.رفع زگیل و خالهای گوشتی

رفع زگیل و خالهای گوشتی, روش از بین بردن خالهای گوشتی,درمان خانگی خالهای گوشتی , از بین بردن خالهای گوشتی به روش خانگی,درمان زگیل ,برداشتن خالهای گوشتی,

 روغن کرچک و جوش شیرین

روشی بسیار ساده برای از بین بردن زائده های گوشتی ؛ جوش شیرین و روغن کرچک را با هم مخلوط کنید تا از آنها خمیری نسبتا سفت درست شود. این خمیر را روی زائده های گوشتی بمالید و روی آن را ببندید؛ و اجازه دهید این خمیر به مدت یک شب روی آنها بماند. صبح روز بعد، آن را باز کنید و با آب گرم بشویید. این کار را حدود ۱۰ روز ادامه دهید تا این زائده‌ها به طور کلی برطرف شوند.

برداشتن خال با نوار چسب پهن رفع زگیل و خالهای گوشتی

قسمتی از پوست که خال در آن قرار دارد را کاملاً شستشو دهید. یک رول نوار چسب بردارید و یک مربع حدود ۲٫۵ در ۲٫۵ سانت از آن ببرید. نوار چسب را مستقیماً روی خال قرار داده و به مدت پنج تا هفت روز صبر کنید. بعد از این مدت، نوار چسب را بکنید. اگر نوار چسب به درستی کار بکند باید خال را هم بکند. در غیر این صورت، یک تکه دیگر از نوار ببرید و دوباره این روند را تکرار کنید تا اینکه خال کنده شود.

برداشتن خال با سیر

یک سیر را کاملاً بکوبید و آنرا روی خال قرار داده و با چسب زخم روی آن را بپوشانید. این کار را هر روز تکرار کنید و تا جایی که خال رفع شود ادامه دهید. اگر بوی سیر برای شما یا اطرافیانتان آزار دهنده است، این کار را فقط شب‌ها قبل از خواب انجام دهید و صبح آنرا بردارید.

ارسال شده در تاریخ 8 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 2,227
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.