سیرخام و لاغری شکم برای کوچک کردن شکم تان سیرخام بخورید!

سیرخام و لاغری شکم برای کوچک کردن شکم تان سیرخام بخورید!

سیرخام و لاغری شکم ,  تاثیر سیرخام بر لاغری شکم ,کوچک کردن شکم باسیرخام , سیر ولاغری ,  خواص سیر , کاهش وزن با رژیم سیر خام

برا کوچک کردن شکم تان سیرخام بخورید!
هرروز صبح 2تا 3 حبه سیر بجوید و1 لیوان آب لیمو بعدش بنوشید
این روش فرآیند کاهش وزن را 2 برابر کرده وباعث میشود گردش خون در بدن شما روان باشد

 سیرخام و لاغری شکم , تاثیر سیرخام بر لاغری شکم ,کوچک کردن شکم باسیرخام , سیر ولاغری , خواص سیر , کاهش وزن با رژیم سیر خام

کوچک کردن شکم و رهایی از چاقی شکم و انباشتگی چربی آن راه مشکلی است ولی ما راه‎های را برای از بین بردن آن برای همیشه پیدا کرده‎ایم. با روش های ساده زیر می توانید شکم تان را کوچک کنید.

برای از بین بردن چربی های شکم تان روز خود را با آب لیمو شروع کنید

این کار یکی از بهترین راه‎های درمانی برای چربی شکم است. اندکی آب لیمو را با آب گرم مخلوط کنید و به آن کمی نمک هم اضافه کنید. نوشیدن این مخلوط هر روز صبح باعث افزایش متابولیسم بدن و رهایی از آن توده‎ی شکمی می‎شود.

معجون سیر و عسل برای لاغری

چربی های جمع شده در اطراف شکم دغدغه برخی اشخاصی است که از چاقی رنج می برند.
نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارائه شده اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند.
به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه ، بهترین نسخه برای این موضوع ، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، به این ترتیب که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.
برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید ، سپس یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

اگر مصرف سیر در چهار چوب یک تغذیه‌ی سالم باشد به لاغری و خوش اندامی شما کمک زیادی می‌کند. می‌پرسید چرا؟ به خاطر این که سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به کاهش وزن کمک می‌کنند و در عین حال خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. اگر قصد داریم با سیر به استقبال لاغری بروید باید در مصرف آن حد تعادل را رعایت کنید و به اندازه‌ی معقولی از آن استفاده کنید نه اینکه به زور و با بی میلی آن را وارد معده‌تان بکنید

ارسال شده در تاریخ 24 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 8,803
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.