چای سبز و خواص آن تاثیر شگفت انگیز آن بر سردرد صبحگاهی و لاغری

چای سبز و خواص آن تاثیر شگفت انگیز آن بر سردرد صبحگاهی و لاغری

چای سبز و خواص آن , چای سبز و سردرد , چای سبز و خواص آن بر سردرد صبحگاهی , چای سبز و خواص آن بر لاغری

اگر صبح ها با سردرد از خواب بیدار می شوید چای سبز بخورید

این عمل اگر متعادل مصرف شود سردردهای روزانه بخصوص صبح را از بین می‌برد

 چای سبز و خواص آن , چای سبز و سردرد , چای سبز و خواص آن بر سردرد صبحگاهی , چای سبز و خواص آنبر لاغری

خواص چای سبز چای سبز به قدری بیشمار است که در یک عبارت می توان آن را درمان تمام بیماری ها و راهی برای زیبایی و تناسب اندام معرفی کرد. در کنار خواص مضرات چای سبز را بشناسید.

چای سبز نوعی چای است که از جوانه ها و گلبرگهای تازه گیاه چای به دست می آید. در فرآیند تولید این چای اکسایش بسیار کم صورت می پذیرد. چای سبز انواع مختلفی همچون چینی و ژاپنی دارد.

 

خواص چای سبز

چای سبز و سرطان:

نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند، چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن 100 برابر تاثیرگذارتر از ویتامین C و 25 برابر تاثیرگذارتر از ویتامین E است. (توجه کنیم که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان مهم مطرح هستند).

 

چای سبز و جوانی و زیبایی

دلیل اصلی ضد پیری بودن چای سبز وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی موجود در چای سبز است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن، با به تعویق انداختن شروع روند پیری سلول ها هستند.

 

کاهش وزن و چای سبز:

اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه ریزی داشته باشید و از مصرف این نوشیدنی گیاهی بدون برنامه پرهیز کنید.

ارسال شده در تاریخ 4 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 2,192
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.