ورزش در افراد مسن تاثیر زیادی در کاهش بیماری های قلبی دارد

ورزش در افراد مسن و داشتن فعالیت برای سلامت بیشتر

ورزش در افراد مسن در یک مطالعه جدید, محققان دریافتند که افزایش فعالیت فیزیکی منجر به کاهش ۲۰ درصدی ریسک بیماری‌های قلبی در بین افراد مسن می‌شود.

در تناوب, توقف فعالیت بدنی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را به میزان ۹۰ درصد افزایش داد.

محققان می‌گویند که یافته‌ها نشان می‌دهند که هرگز برای شروع کار دیر نیست. طبق یک مطالعه جدید, پیر شدن به شما یک پاس از کار نمی‌دهددر عوض محققین دریافتند که افزایش فعالیت فیزیکی, حتی در سال‌های طلایی, خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش می‌دهد.

محققان سطح فعالیت مورد نیاز برای تجربه این مزیت را در حدود نیم ساعت دویدن در هفته دریافتند.

کم‌تحرکی خطر بیماری را افزایش داد.

حتی آن‌هایی که ناتوان بودند و یا با شرایط مزمن زندگی می‌کردند که به طور متوسط یا حداقل سه بار در هفته فعال بودند, خطر مشکلات قلبی – عروقی را کاهش دادند.

فعالیت کلید است. به طور ایده‌آل هر کسی در هر سنی باید به طور مرتب قلب و شش‌ها را تحریک کند تا ضربان قلب افزایش یابد و میزان تنفس افزایش یابد. ,  تحریک سیستم قلبی – عروقی و تنفسی خطر بیماری‌های قلبی – عروقی مانند حمله قلبی و سکته را کاهش می‌دهد و خطر ابتلا به سرطان و مرگ و میر را کاهش می‌دهد.

ورزش در افراد مسن

اهمیت فعال ماندن فیزیکی

با توجه به منبعی که در مجله پزشکی در رشته پزشکی در حال پیشرفت است, میزان مرگ و میر در سراسر جهان را می‌توان به عدم فعالیت نسبت داد.

در حالی که هیچ راهنمای تناسب اندام برای بزرگسالان مسن‌تر وجود ندارد, تمرین‌های اولیه برای سالمندان یک‌سان است.

با این حال, کارشناسان بر این نکته تاکید دارند که افراد بی‌کار نباید تنها به یک برنامه تناسب اندام بپرند.

یک زیرمجموعه از آن افراد ممکن است از تحمل ارزیابی پایه برای اطمینان از ایمن بودن آن‌ها استفاده کنند. همچنین تجویز یک نسخه برای سطح ورزش چقدر شدید یا شدید باید شروع شود. اما معمولاً بیشتر مردم می‌توانند نوعی رژیم ورزشی را شروع کنند.

براساس تحقیقات جدید, افرادی که بیش از 60 سال سن دارند و بالاتر از آن‌ها ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی را به میزان ۷۰ درصد کاهش داده‌اند, در حالی که کسانی که کم‌تحرک می‌شوند, بیش از ۸۰ درصد ریسک خود را افزایش داده‌اند.

حتی سالمندان دارای معلولیت یا بیماری‌های مزمن مانند فشار خون بالا یا دیابت از ورزش منتفع می‌شوند.

متخصصان می‌گویند این ایده خوبی است که قبل از شروع یک برنامه تمرینی, با ارایه‌دهنده خدمات درمانی صحبت کنید تا بهترین راه برای ادامه سن و تناسب اندام خود را پیدا کنید.

اینستاگرام شاپ پاتوق

ارسال شده در تاریخ 19 دسامبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 174
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.