آب چغندر ضد سرطان معجزه برای ریشه کن کردن سلول های سرطان

آب چغندر ضد سرطان معجزه برای ریشه کن کردن سلول های سرطان

آب چغندر ضد سرطان

آب چغندر برای مقابله با سرطان

✅آب چغندر با رشد سلول های بدخیم که عامل سرطان هستند مقابله می کند. آب چغندر باعث کاهش رشد تومورها بخصوص در پانکراس، سینه و پروستات می شود.

آب چغندر ضد سرطان ,معجزه برای ریشه کن کردن سلول های سرطان,درمان سرطان , معجونی برای سلول های سرطانی , تغذیه ضد سرطان ,آب چغندر و فوایدش , خواص چغندر

مواد مورد نیاز معجون ضد سرطان چغندر :آب چغندر ضد سرطان

چغندر (۵۵%)

هویج (۲۰%)

تربچه (۲%)

کرفس (۲۰%)

سیب زمینی (۳%)

تمامی سبزیجات مورد نیاز در معجون ضد سرطان چغندر باید ارگانیک باشند.

دستور ساخت معجون ضد سرطان چغندر :

تهیه معجون ضد سرطان چغندر بسیار ساده است! تمام مواد بالا را تا وقتی که کاملا با هم مخلوط شوند در دستگاه مخلوط کن بزنید تا جایی که می توانید از این ترکیب نوش جان کنید فقط مراقب باشید که از این نوشیدنی بیزار نشوید!

خواص و فواید  آب چغندر برای پوست ،مو و سلامتی

آب چغندر اثر شگفت انگیز بسیاری برای بدن دارد. این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی منیزیم, فسفر, سدیم, کلسیم و پتاسیم می باشد. آب چغندر می تواند استقامت بدن شما را افزایش دهد اما این تنها خواص و فواید آب چغندر یا همان آب لبو نیست بلکه مواد مغذی و ویتامین های موجود در این نوشیدنی دنیای از مزایا را برای اعضای بدن شما در بر دارد.آب چغندر ضد سرطان

معجون ضد سرطان چغندر

چغندر یکی از پرخاصیت ترین گیاهان موجود در معجون ضد سرطان چغندر است. چغندر یک معدن آنتی اکسیدانی قوی همراه با مقادیر بالای ویتامین های C، B1، B2، B6، فولیک اسید و اسید پانتوتنیک، و مجموعه ای از مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم، سدیم، آهن و روی است.

آب چغندر ضد سرطان ,معجزه برای ریشه کن کردن سلول های سرطان,درمان سرطان , معجونی برای سلول های سرطانی , تغذیه ضد سرطان ,آب چغندر و فوایدش , خواص چغندر

چغندر رنگ قرمز خود را به betacyanins یا رنگدانه قرمز مدیون است. همه شواهد حاکی از این است که خواص دارویی چغندر در درمان لوسمی (سرطان خون) و سرطان های دیگر تا چه حد مفید است.

چغندر سرشار از بتائین، یک اسید آمینه با خواص ضد سرطانی قوی است.  بتائین همچنین یک ضد التهاب، آنتی اکسیدان و یک عامل سم زدای قدرتمند است. با توجه به تحقیقات، این اسید آمینه قوی می تواند سلول های تومور را از بین ببرد!

چغندر برای درمان انواع مختلفی از سرطان، از جمله سرطان خون بسیار مفید است.  مطالعه بررسی اثر چغندر در بیماران مبتلا به سرطان نشان داد که ۱۰۰٪ از افراد به درمان با چغندر پاسخ داده اند.

چغندر فواید بیشماری برای زنان باردار از جمله دارا بودن مقادیر بالای اسید فولیک دارد.

علاوه بر این، عملکرد کبد و کیسه صفرا را بهبود می بخشد. مانع از یبوست می شود، همچنین در کاهش سردرد، دندان درد، اسهال خونی، مشکلات استخوان، مسائل مربوط به پوست و درد دوران قاعدگی بسیار موثر است.آب چغندر ضد سرطان

ارسال شده در تاریخ 7 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 2,191
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.