رفع پا درد جوشانده ای طبیعی برای رفع درد پا و استخوان درد

رفع پا درد جوشانده ای طبیعی برای رفع درد پا و استخوان درد

رفع پا درد

? #نسخه‌ای_برای_پادرد_استخوان_درد

✅زعفران:1/2ق.چ
✅هل سبزخردشده:۱۰عدد
✅دارچین پودرشده:1ق.غ

? این مقدار برای 4لیوان «۱ لیتر» دم کرده کافی است .روزانه میل گردد

یک قاشق چایخوری دارچین
یک قاشق چایخوری زنجبیل
یک قاشق مرباخوری عسل
یک لیوان شیر کم چرب
طرزتهیه :شیر و زنجبیل و دارچین را با هم می‌‌جوشانیم -۲ دقیقه،سپس کمی که سرد شد با عسل مخلوط کرده نیم ساعت قبل از ناشتا به مدت یک ماه روزانه یک بار در روز میل کنید،از ماه بعد هفته ای سه بار استفاده کنند..کسانی که نمیتوانند شیر بخورند،میتوانند با اب جوش و یا چای سبز میل کنند.رفع پا درد
اگر افرادی که از درد زانو و ورم مفاصل رنج می‌برند از این مخلوط به مدت یکماه استفاده کنند، می‌توانند اثرات تسکین درد مداوم خود به طور معجزه آسا مشاهده کنند.بررسی‌ها نشان داده است افرادی که به علت این بیماری قادر به راه رفتن نبودند، پس از مصرف یک ماه از این مخلوط، توانستند،هر روز بهتر از روز قبل و بعد از یکماه بدون هیچ دردی شروع به راه رفتن کنند.بنابر این ،برای درمان درد زانو و مفاصل خود ،مصرف این معجون شفا دهنده را تا زمان بهبودی طبق نسخه استفاده کنید،که تنها علاج درمان این بیماری ازار دهنده همین معجون است ،فقط افراط نکنید،

رفع پا درد ,جوشانده ای طبیعی برای رفع پا و استخوان درد,پادرد, درد پا ,درمان درد پا ,بهبود درد استخوان به روش های طبیعی ,روغن های طبیعی درمان درد استخوان

سرکه

سرکه در درمان های مختلفی استفاده می شود و می تواند درد پا بر اثر رگ به رگ شدن و یا بعلت های دیگر را با کاهش التهاب تسکین دهد.
• وان را با آب داغ پر کنید. دو قاشق غذاخوری سرکه در آن بریزید. همچنین می توانید نمک دریا یا نمک فرنگی اصل را نیز با آن مخلوط کنید.اگر هیچکدام را نداشتید، فقط از نمک طعام استفاده کنید و پای خود را به مدت ۲۰ دقیقه در آن خیس کنید.
• روش دیگر، تهیه ی مخلوطی از سرکه و آب در دو ظروف بمقدار مساوی است. یکی آب سرد و دیگری آب گرم. یک حوله را در مخلوط آب گرم خیسانده و فشار داده، سپس آن را اطراف پای خود به مدت پنج دقیقه بپیچید. همین کار را نیز با مخلوط آب سرد انجام دهید. روزانه این عمل را حداقل سه یا چهار بار تکرار کنید.

رفع پا درد سولفات منیزیم یا نمک اپاسوم

سولفات منیزیم می تواند به تسکین فوری درد پا کمک کند. ترکیب گرما و سولفات منیزیم که به خوبی درد پا را تسکین میدهد.

•  دو یا سه قاشق غذاخوری نمک فرنگی اصل را در وان آب گرم بریزید.
•  پاهای خود را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در وان بگذارید.
• نمک باعث میشود تا پاهای شما خشک و زبر شود. بنابراین بعد از آن از مرطوب کننده استفاده کنید.

 یخ درمانی

یخ درمانی یک راه خوب برای کاهش درد و تورم پا است. مقدار کمی یخ خرد شده را در کیسه های پلاستیکی کوچک بریزید و از آن برای ماساژ منطقه آسیب دیده در یک حرکت دایره مانند استفاده کنید. همچنین می توانید کیسه ی سبزیجات منجمد شده را در یک حوله نازک پیچیده و استفاده کنید.
سرما به طور موقت باعث بی حس شدن انتهای عصب در ناحیه دردناک شده و به شما آرامش می دهد. همچنین تورم را نیز کاهش میدهد. بسته یخ را بیش از ۱۰ دقیقه در یک زمان استفاده نکنید. زیرا می تواند به پوست و اعصاب آسیب برساند.

 روغن میخک

روغن میخک در درمان سردرد، درد مفاصل، پای ورزشکاران، قارچ ناخن و همچنین درد پا توسط  افزایش گردش خون ،بسیار موثر است.

• برای تسکین سریع، به آرامی پای خود را با روغن میخک ماساژ دهید. این کار جریان خون را تحریک کرده و باعث شل شدن عضلات میشود.همچنین می توانید پا و پاشنه پا را با روغن میخک چند بار در روز ماساژ دهید.
• اگر پوست حساس یا نازکی دارید، سه قطره روغن میخک رقیق را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون یا نارگیل و روغن یرجین مخلوط کرده و سپس پای خود را با آن ماساژ دهید.

 فلفل قرمز و رفع پا درد

فلفل قرمز منبعی غنی از کپسای سین است که برای از بین بردن درد عضلانی، ورم مفاصل، فشار عضلانی، کمر درد، پا درد شناخته شده است.
• اگر پای شما زمانی که سرد میشود،درد میگیرد، قبل از پوشیدن مقداری فلفل قرمز در جوراب خود بریزید. اینکار باعث میشود تا پای شما گرم نگه داشته شود.
• درمان دیگر اضافه کردن نصف قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز به نصف سطل آب گرم و خیس کردن پاهای خود برای چند دقیقه در آن است. اینکار اثر تسکین دهنده دارد و باعث تسکین درد پای شما میشود.

مریم گلی

اگر درد پای شما بعلت فشار، رگ به رگ شدن و یا جراحت است، میتوانید از گیاه مریم گلی برای رهایی از درد استفاده کنید. همچنین می تواند بوی بد پا را کاهش دهید.
۱٫ به آرامی تعداد کمی از برگهای مریم گلی را با دست جدا کرده و سپس آنها را در یک قابلمه که کمی کمتر از یک فنجان سرکه سیب در آن ریخته اید،قرار دهید.
۲٫ مخلوط را بمدت پنج دقیقه بجوشانید.
۳٫ یک پارچه ی  پنبه ای را در محلول گرم شده خیس کرده و سپس آنرا روی منطقه آسیب دیده قرار دهید.
۴٫ اینکار را چند بار تکرار کنید.

رفع پا درد ,جوشانده ای طبیعی برای رفع پا و استخوان درد,پادرد, درد پا ,درمان درد پا ,بهبود درد استخوان به روش های طبیعی ,روغن های طبیعی درمان درد استخوان

 دانه خردل

دانه خردل در درمان درد پا استفاده میشود و به حذف آب سمی از بدن، بهبود گردش خون و کاهش التهاب و در نتیجه دادن تسکین تورم و درد کمک میکند.
۱٫ مقداری دانه خردل را بکوبید و آنها را به نصف سطل آب گرم اضافه کنید.
۲٫ پای خود را در آن به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قرار داده و سپس خشک کنید.

 مارچوبه

مارچوبه درمانی موثر برای درد پا است مخصوصا هنگامیکه درد بعلت  التهاب یا ورم باشد. به سادگی ، به مدت چند دقیقه مارچوبه را بخار کنید و سپس آن را بخورید. این نوشیدنی به عنوان یک دیورتیک یا ادرار آور طبیعی عمل می کند، و به دفع کردن مایع اضافی بدن و در نتیجه کاهش التهاب کمک میکند.

 روغن های ضروری

روغن های ضروری مانند روغن اوکالیپتوس، روغن نعناع و روغن رزماری به تسکین پاهای خسته، زخم و درد کمک خواهد کرد.
۱٫ چهار قطره از هر یک از روغن های اوکالیپتوس و روغن رزماری و دو قطره روغن نعناع را در آب داغ بریزید.
۲٫ پاهای خود را به مدت ۱۰ دقیقه در آن خیس کنید.

ارسال شده در تاریخ 6 ژانویه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,614
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.