سفید کردن پوست دست و پاها روشن کردن پوست های تیره

سفید کردن پوست دست و پاها روشن کردن پوست های تیره

سفید کردن پوست دست و پاها , سفید کردن پوست , سفیدی پوست ,سفید شدن پوست از دغدغه های بخصوص زنان و دختران است.روش های مختلفی برای این کار است اما مابرای شما یک روش جدید معرفی می کنیم .سدر از بهتزین مواد گیاهی است.

?جهت سفید و براق شدن دستها و پاها سدر و ابلیمو را با هم مخلوط کنید به طوری که نه خیلی شل و نه خیلی سفت شود و به مدت پانزده دقیقه روی دستها و پاهای خود بگذارید

خواص دیگر سدر که باید بدانید
همان طور که گفته شد، قسمت های مختلف سدر می تواند در زیبایی صورت موثر باشد. میوه سدر هم از این قاعده مستثنی نیست.
البته میوه سدر با وجود آنکه برای دستگاه گوارش مفید است، می تواند نفاخ هم باشد اما همین میوه ترش در کسانی که جوش های صورت دارند یا پوست صورت شان چرب است اما بدن خشکی دارند می تواند موثر باشد.

سدر جزو گیاهان جادویی است که برای پوست و مو از جمله نرم و شفاف شدن پوست و درمان شوره سر و ریزش مو معجزه میکند.

سفید کردن پوست دست و پاها

سفید کردن پوست دست و پاها

خواص سدر برای پوست و مو

اگر تار موهایتان ضعیف شده و از ریزش مو خلاصی ندارید میتوانید این داروی گیاهی و سنتی معجزه آسا را برای سلامت و ضخیم شدن موهایتان از عطاری تهیه و برای درخشش و تقویت موهای بیمار خود استفاده نمایید.سدر برای پوستبا این نسخه های طبیعی لایه برداری کنید، با ریزش مو بجنگید و پوستتان را شفاف کنید. درست است که سبک زندگی افراد به گونه ای شده که آنها را هر روز بیشتر از روز قبل از طبیعت دور می کند اما کیست که نخواهد زیبایی طبیعی صورتش را با گیاهانی که در طبیعت موجود است، حفظ نکند؟! یکی از گیاهانی که می توانید برای به دست آوردن زیبایی طبیعی روی آن حساب کنید، سدر است.

ارسال شده در تاریخ 15 فوریه 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 4,429
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.