عرق کاسنی و خواص آن با داشتن طبع معتدل رو به سرد جهت رفع جوشهای پوستی

عرق کاسنی و خواص آن با داشتن طبع معتدل رو به سرد جهت رفع جوشهای پوستی

عرق کاسنی و خواص آن, خواص عرق کاسنی , عرق طبع معتدل رو به سرد ,عرق کاسنی رفع جوشهای پوستی

کاسنی با داشتن طبع معتدل رو به سرد :

عرق کاسنی و خواص آن ,عرق کاسنی و خواص, خواص عرق کاسنی , عرق کاسنی طبع معتدل رو به سرد ,عرق کاسنی رفع جوشهای پوستی

▫️جوشهای پوستی ناشی از گرمی مزاج را رفع می کند.
▫️با پاکسازی کبد ، خون را تصفیه می کند
▫️پوست را جلا داده و شفاف می کند.

عرق کاسنی را چگونه مصرف کنیم؟

عرق کاسنی و خواص آن

عرق کاسنی از گیاه کاسنی بدست می آید و دارای خواص مختلف از جمله درمان مشکلات گوارشی، جلوگیری از سوزش سردل، کاهش درد آرتروز مفاصل، سم زدایی از کبد و کیسه صفرا، جلوگیری از عفونت های باکتریایی، تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت قلب است. این گیاه همچنین یک داروی طبیعی آرام بخش و تقویت کننده اعصاب است و می تواند مانع از ابتلای افراد به بیماری سنگ کلیه شود. پژوهشگران از ریشه، برگ و ساقه این گیاه در تهیه انواع داروها استفاده می کنند، براساس تحقیقات دراین گیاه ویتامین ها و املاح معدنی چون روی، منیزیم، منگنز، کلسیم، فولیک اسید آهن و پتاسیم، ویتامین A، B6، C، E و ویتامین K وجود دارد که همگی برای بدن ضروری و مفید هستند. بهترین زمان برای نوشیدن عرق کاسنی صبح ناشتا قبل از صبحانه است که نوشیدن آنها به همراه آب می تواند سبب افزایش دریافت مواد مغذی از گیاه کاسنی شود.

استفاده از عرق کاسنی و خواص آن برای لاغری

خوردن کاسنی برای لاغری و کاهش وزن نیز بسیار مفید است و به دلیل دارا بودن نوعی اسید آمینه می تواند اشتها را سرکوب و از پرخوری درفرد بکاهد. نوشیدن یک الی دولیوان عرق کاسنی می تواند در طول روز برای تنظیم وزن مفید باشد. همچنین این ماده می تواند درد ورم مفاصل و حتی درد زایمان در زنان را کاهش دهد و مانند یک داروی ضد التهابی از درد و تورم مفاصل و عضلات بکاهد، البته مصرف عرق کاسنی در طول دوران بارداری توصیه نمی شود زیرا می تواند سب خونریزی و حتی سقط جنین ناگهانی در مادر شود، زنان شیرده نیز بهتر است از این عرق در طول دوران شیردهی استفاده نکنند زیرا تحقیقات نشان داده است که ترکیبات عرق کاسنی در شیر مادر وجود داشته و می تواند وارد بدن نوزاد شود. این ماده یک داروی بسیار مفید برای جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و حتی ابتلا به بیماری سرطان است. تحقیقات در این خصوص نشان داده است که مصرف عرق کاسنی به میزان یک الی دولیوان همراه با آب درطول روز می تواند از بروز تومورهای بدخیم سرطان سینه و سرطان روده بزرگ دربانوان جلوگیری کند.

عرق کاسنی و خواص آن

ارسال شده در تاریخ 21 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,682
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.