فواید شربت مویز طرزتهیه شربت مویز مفید در درمان افسردگی

فواید شربت مویز طرزتهیه شربت مویز مفید در درمان افسردگی

فواید شربت مویز

شربت مویز درمان افسردگی

✅ 250 گرم مویز سیاه را 24 ساعت در آب گرم بگذارید، سپس مویز و آب را مخلوط کرده و آب آن را که غلیظ است روزی 3 مرتبه به میزان 1 ق.غ به صورت شربت استفاده کنید

?مویز ها نباید در آب جوش ریخته شوند یا با آب بجوشند

فواید شربت مویز,خواص شربت مویز ,طرزتهیه شربت مویز,شربت مویز مفید در درمان افسردگی,شربت مویز,عصاره مویز , خواص مویز,شربت مویز مفرح و آرامشبخش ,آب کشمش

عصاره مویز

این شربت برای ماندگاری بیشتر به صورت غلیظ ارسال میشود که باید یک واحد از ان را با سه واحد آب استفاده کرد
خواص : این دارو به طور معجزه آسایی تمام بیماریهای روحی و روانی ، افسردگیها ، هم و غم بی مورد ، استرسها و نگرانیهای بی مورد و … را تسکین میدهد!
بررسی‌های جدید محققان نشان می دهد خوردن مویز می تواند از بروز بیماری آلزایمر جلوگیری کند .
به نوشته تازه‌ترین شماره نشریه شیمی و صنعت که در انگلیس منتشر می‌شود ؛ ترکیبات مویز ،اثر بسیار قوی در جلوگیری از بروز اختلا‌لا‌ت همراه با بیماری آلزایمر دارند .
و گزارش افتاب بررسی ها در محیط آزمایشگاهی نشان می دهد مویز ترکیباتی از نوع ” آنتوسیانین ” و “پلی فنولیک” دارد که در بیماران مبتلا به آلزایمر موثر هستند.
هرچه میزان آنتوسیانین بیشتر باشد قدرت مویز در جلوگیری از آلزایمر بیشتر است.آنتوسیانین،رنگ سیاه به گیاهان می دهد و به همین علت انواع سیاه رنگ آن اثر بیشتری دارد.

منبع طبیعی آنتی‌اکسیدان‌ها
کشمش یکی از منابع طبیعی آنتی‌اکسیدان‌هاست. این میوه‌ی خشک سرشار از بیوفلاونوئیدها است که برای محافظت بدن در برابر رادیکال‌های آزاد و تقویت سیستم ایمنی بدن فوق‌العاده هستند. آب کشمش یک درمان سنتی است که از بروز بسیاری از بیماری‌های قلبی و کبدی پیشگیری می‌کند.فواید شربت مویز

آب کشمش برای سم‌زدایی از بدن
حتماً می‌دانید که کبد و کلیه‌ها از اعضای حیاتی بدن هستند که وظیفه‌ی تصفیه‌ی خون و دفع فلزات سنگین یا سموم بدن را نیز بر عهده دارند. با این حال گاهی پیش می‌آید که عملکرد این اعضا به دلیل یک رژیم غذایی نادرست، مصرف زیاد چربی یا سبک غذایی نادرست دچار مشکل می‌شود. باید بدانید که تجمع این سموم باعث مریضی می‌شود. اگر حداقل یک بار در ماه و به مدت 4 روز پیاپی آب کشمش بنوشید کبدتان به وظایف اصلی خون یعنی سم زادیی از بدن به‌خوبی عمل خواهد کرد. این درمان ساده و موثر زمانی که احساس سنگینی می‌کنید و یا گوارشتان با کندی صورت می‌گیرد کارساز خواهد بود.

فواید شربت مویز برای دفع زیادی بلغم و رطوبت, سردردها, افزایش قوت جنسی جوانان و پیران و سردمزاجان, افزایش حافظه, کمک به بارداری و افزایش نور چشم بسیار مفید است

آب کشمش برای هضم راحت غذا
نوشیدن آب کشمش یک روش ساده و موثر برای تصفیه‌ی خون است و عملکرد کبد را تحریک می‌کند و برای هضم غذا نیز موثر است. این ترکیب مفید باعث تفکیک شیره‌ی معده می‌شود، تجزیه‌ی مواد غذایی را تسهیل می‌بخشد و به این ترتیب باعث بهبود مواد مغذی می‌شود. تمام اثرات گفته شده را بعد از 2 روز مصرف ترکیب آب کشمش مشاهده خواهید کرد.

فواید شربت مویز برای تقویت معده, افزایش اشتها, سرخی رخسار مفید است، همچنین این شربت بسیار مفرح, نعوظ‌آور, تقویت‌کننده قلب, دِماغ یا مغز, کبد, طحال و برای افزایش قوای جنسی مفید است.
هنوز مشخص نیست که این ترکیبات چگونه از پیشرفت بیماری آلزایمر جلوگیری می کنند، ولی احتمال دارد این ترکیبات موجب ایجاد ارتباط بهتری بین سلول های عصبی شود .
در روایات وارد شده :
کسی که با بیست دانه مویز قرمز صبح کند انشاء الله بیمار نمیشود مگر بیماری مرگ، سودا را میزداید و بلغم را دفع میکند

ارسال شده در تاریخ 6 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 6,229
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.