نکات سوراخ کردن گوش بهترین زمان سوراخ کردن گوش نوزادان دختر

نکات سوراخ کردن گوش بهترین زمان سوراخ کردن گوش نوزادان دختر

نکات سوراخ کردن گوش

گوش نوزادتان را تا قبل از 6 ماهگی سوراخ نکنید

♦️ سیستم ایمنی نوزاد تا این زمان هنوز بصورت کامل مجهز نشده واحتمال دارد که نتواند با عفونت احتمالی سوراخ کردن گوش مبارزه کند !

برای پیشگیری از عفونت و سایر عوارض پس از سوراخ‌کردن گوش، توصیه‌های جالبی برای همه والدین دارد. این توصیه‌‌ها در تمامی کشور‌های دنیا مورد توجه والدین قرار گرفته و اگر به طور دقیق آنها را رعایت کنید، می‌توانید مطمئن باشید که پس از سوراخ‌کردن گوش فرزندتان مشکلی برای او پیش نخواهد آمد.

نکات سوراخ کردن گوش

نکات سوراخ کردن گوش ,سوراخ کردن گوش , زمان سوراخ کردن گوش, بهترین زمان سوراخ کردن گوش نوزادان دختر,زمان مناسب سوراخ کردن گوش نوزاد ,توصیه های سوراخ کردن گوش

20 درصد سوراخهایی که در بدن ایجاد می شود مثل سوراخ گوش می تواند عامل سرایت عفونت باشد . حفره های اضافی که در پوست ایجاد می شود می توانند آلودگی را از طریق پوست به داخل بدن منتقل کنند یا حتی به افراد دیگر سرایت دهند.نکات سوراخ کردن گوش

سوراخ کردن گوش در کودکانی که موهای کم پشتی دارند یک نشانه دختری است و والدین می پندارند در سنین پایین این عمل راحت تر است.عده ای هم معتقدند بعد از چند ماهی و در حدود یک سالگی بهترین زمان برای انجام این کار است زیرا کودک می تواند درد را ابراز کند.اما آیا تا به حال فکر کرده اید که از نظر روان شناسی و طبق نظر متخصصین چه زمانی بهتر است؟

نکات سوراخ کردن گوش :سوراخ کردن گوش در نوزادی و یا کودکی کار صحیحی نیست..زیرا اولا” کودک دلبند شما چیزی از گوشواره نمی داند فقط متوجه درد و اذیتی که به او می رسد می شود و فکر می کند والدین اورا اذیت و تنبیه می کنند .ثانیا” اگر به دلیل کوچکی نمی تواند ابراز درد بکند به معنای نداشتن نداشتن درد نیست .بهتر است تا زمانی که کودک علت این درد کشیدن و سوراخ کردن گوش را متوجه بشود و آن را به جان و دل بخرد و از شما بخواهد که گوش هایش را سوراخ کنید و به درکی رسیده است که به گوشهایش تا بهبودی کامل دست نمی زند این کار را به تعویق بیاندازید .اصولا از لحاظ سیر رشد,رشد لاله گوش حداکثر تا 9 سالگی تمام می شود، یعنی بعد از این سن اندازه لاله گوش تغییر نمی کند. به همین دلیل بهتر است بعد از 6 سالگی کار سوراخ کردن گوش انجام شود، ولی اگر خانواده های اصرار دارند تا زودتر این کار را انجام دهند، ضرر چندانی برای کودک ندارد.

 

ارسال شده در تاریخ 9 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع فرزند
بازدید : 1,155
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.